Otázky označené [glsl]

hlasů
13
odpovědí
2
zobrazení
2k
GLSL hlavní režim pro Emacs?
Položena 18/09/2008 v 19:18
uživatelem Branan
hlasů
6
odpovědí
2
zobrazení
14k
Jak si vypočítat úhel mezi dvěma normál GLSL?
Položena 03/12/2008 v 22:25
uživatelem Levi
hlasů
0
odpovědí
1
zobrazení
1k
Je nějaká GLSL je ftransform () překlad do HLSL?
Položena 09/01/2009 v 17:27
uživatelem tunnuz
Položena 13/01/2009 v 19:20
uživatelem hyperlogic
hlasů
11
odpovědí
1
zobrazení
16k
Rendering kostka mapě
Položena 20/01/2009 v 20:26
uživatelem Maurice Gilden
hlasů
4
odpovědí
1
zobrazení
2k
GLSL verze změnit přihlásit?
Položena 30/01/2009 v 08:32
uživatelem shoosh
Položena 25/02/2009 v 14:33
uživatelem shoosh
hlasů
0
odpovědí
1
zobrazení
4k
Jak mohu učinit k cubemap?
Položena 16/03/2009 v 03:28
uživatelem Raymond
hlasů
2
odpovědí
1
zobrazení
1k
Upovídaný GLSL Shader zjišťují Intel
Položena 16/03/2009 v 06:03
uživatelem DaedalusFall
hlasů
6
odpovědí
3
zobrazení
5k
Quicksort v GLSL?
Položena 05/04/2009 v 12:44
uživatelem shoosh
hlasů
1
odpovědí
1
zobrazení
972
AMD RenderMonkey GLSG Config Alpha Transparentnost
Položena 17/05/2009 v 19:05
uživatelem Chris Xenon Hanson
hlasů
3
odpovědí
2
zobrazení
4k
GLSL fragment chyba syntaxe shader
Položena 19/05/2009 v 13:43
uživatelem zyndor
Položena 19/05/2009 v 20:31
uživatelem zyndor
hlasů
3
odpovědí
4
zobrazení
1k
Proč nemohu znát stav OpenGL světla v GLSL?
Položena 03/06/2009 v 20:20
uživatelem R. Martinho Fernandes
hlasů
0
odpovědí
1
zobrazení
3k
interpolace OpenGL GLSL
Položena 14/06/2009 v 16:42
uživatelem David Herrmann
hlasů
3
odpovědí
1
zobrazení
1k
glUseProgram (0) trvá 50ms?
Položena 29/06/2009 v 16:51
uživatelem heeen
hlasů
1
odpovědí
2
zobrazení
2k
Výkres kruhy na kouli
Položena 30/06/2009 v 21:04
uživatelem Boltimuss
hlasů
7
odpovědí
4
zobrazení
6k
Jaké možnosti jsou tam pro vývoj GLSL shader na OS X?
Položena 08/07/2009 v 16:11
uživatelem user51511
Položena 18/07/2009 v 12:12
uživatelem clamp
Položena 13/08/2009 v 14:55
uživatelem Ron Warholic
hlasů
14
odpovědí
4
zobrazení
20k
Jak vypočítat gl_FragCoord v GLSL
Položena 17/08/2009 v 15:14
uživatelem DaedalusFall
hlasů
2
odpovědí
2
zobrazení
4k
Výpočet 3D tangenty prostor
Položena 29/08/2009 v 11:50
uživatelem Tom Savage
hlasů
3
odpovědí
1
zobrazení
698
Jak se rozhodnout, který opengl MIP úroveň používat?
Položena 06/10/2009 v 04:47
uživatelem DaedalusFall
Položena 05/11/2009 v 08:32
uživatelem Dwight
hlasů
0
odpovědí
2
zobrazení
434
HTML 5 jazyka filtr nebo nějaký analog jazyka filtru?
Položena 09/11/2009 v 03:02
uživatelem Rella
hlasů
7
odpovědí
2
zobrazení
9k
Jak mohu provést bitové operace v GLSL
Položena 09/11/2009 v 14:04
uživatelem GameFreak
hlasů
9
odpovědí
3
zobrazení
13k
Fragment shadery: výstupní proměnné
Položena 14/11/2009 v 10:52
uživatelem Luca
hlasů
2
odpovědí
2
zobrazení
8k
Jak k tomu, aby více textur GLSL
Položena 22/11/2009 v 22:46
uživatelem clamp
hlasů
12
odpovědí
4
zobrazení
4k
omezení shader
Položena 24/11/2009 v 21:38
uživatelem mvanbem
hlasů
1
odpovědí
2
zobrazení
3k
Jak změnit parametr GLSL shaderu ve zpracovatelských
Položena 04/12/2009 v 17:05
uživatelem George Profenza
Položena 11/12/2009 v 05:50
uživatelem Aaron
hlasů
1
odpovědí
2
zobrazení
486
Shadery s pygtkglext
Položena 12/12/2009 v 15:45
uživatelem qba
hlasů
2
odpovědí
4
zobrazení
7k
Co je potřeba k kompilovat a spouštět GLSL programy?
Položena 17/12/2009 v 16:47
uživatelem jumoel
hlasů
3
odpovědí
3
zobrazení
10k
Neschopné propojit sestavené shadery (GLSL)
Položena 21/12/2009 v 07:08
uživatelem tomzx
hlasů
0
odpovědí
1
zobrazení
1k
Čtení 32bitové RGBA float hodnoty GLSL
Položena 22/12/2009 v 05:18
uživatelem notlion
hlasů
3
odpovědí
3
zobrazení
5k
GLSL generace shader z normál
Položena 26/12/2009 v 21:38
uživatelem Filip Kunc
Položena 27/12/2009 v 04:05
uživatelem Andrew Gotow
Položena 03/01/2010 v 15:05
uživatelem jumoel
Položena 05/01/2010 v 16:44
uživatelem RJFalconer
Položena 22/01/2010 v 01:19
uživatelem user256282
hlasů
2
odpovědí
1
zobrazení
2k
Vybírání s OpenGL Shading Language
Položena 05/02/2010 v 16:37
uživatelem Luca
Položena 26/02/2010 v 20:29
uživatelem Harry
hlasů
2
odpovědí
5
zobrazení
2k
raycasting: jak správně použít projekční matice?
Položena 01/03/2010 v 10:29
uživatelem user240137
hlasů
20
odpovědí
2
zobrazení
10k
Externě Definovat makra preprocesoru v GLSL
Položena 04/03/2010 v 11:27
uživatelem rioki
hlasů
6
odpovědí
1
zobrazení
5k
GLSL s fragmentem shaderem činí pouze černé GL_POINTS
Položena 04/03/2010 v 21:08
uživatelem ivans
hlasů
0
odpovědí
1
zobrazení
244
Kontrola GLSL pokud fragment je na geometrii
Položena 05/03/2010 v 17:14
uživatelem user240137
hlasů
2
odpovědí
1
zobrazení
1k
GLSL Chyba: 2001 - Co to chybový kód znamená?
Položena 06/03/2010 v 23:50
uživatelem Orm
hlasů
152
odpovědí
9
zobrazení
98k
Jak ladit GLSL shader?
Položena 24/03/2010 v 16:11
uživatelem Franck Freiburger
hlasů
6
odpovědí
1
zobrazení
8k
Jak aktualizovat jednotný proměnnou GLSL
Položena 25/03/2010 v 09:46
uživatelem paj777
Položena 25/03/2010 v 11:00
uživatelem NGorso
Položena 26/03/2010 v 14:14
uživatelem dugla




Položena 29/03/2010 v 04:16
uživatelem GameFreak
hlasů
3
odpovědí
1
zobrazení
19k
změnit barvu vrcholu v vertex shader
Položena 31/03/2010 v 13:03
uživatelem Franck Freiburger
Položena 31/03/2010 v 19:17
uživatelem Brent Parker
hlasů
3
odpovědí
1
zobrazení
402
Určení řádku orientaci pomocí vertex shadery
Položena 01/04/2010 v 12:21
uživatelem Brett
Položena 06/04/2010 v 23:49
uživatelem Brynn Mahsman
Položena 07/04/2010 v 12:26
uživatelem Arman
hlasů
18
odpovědí
2
zobrazení
7k
Tipy k efektivnímu kódu GLSL
Položena 10/04/2010 v 20:22
uživatelem Brynn Mahsman
hlasů
13
odpovědí
2
zobrazení
5k
GLSL maximální počet instrukcí
Položena 11/04/2010 v 18:29
uživatelem Alin
hlasů
1
odpovědí
1
zobrazení
167
Kdy by měl jednotný využít při programování shader?
Položena 12/04/2010 v 20:40
uživatelem Brynn Mahsman
hlasů
6
odpovědí
4
zobrazení
2k
OpenGL Shading Language zpětnou kompatibilitu
Položena 13/04/2010 v 17:32
uživatelem Luca
Položena 14/04/2010 v 13:19
uživatelem paj777
Položena 17/04/2010 v 01:55
uživatelem Kay
Položena 18/04/2010 v 18:40
uživatelem clamp
hlasů
5
odpovědí
1
zobrazení
1k
Vycpané zvíře v OpenGL
Položena 24/04/2010 v 07:50
uživatelem anon
Položena 26/04/2010 v 04:47
uživatelem Ben Jones
hlasů
3
odpovědí
2
zobrazení
747
jak aplikovat shader pro konkrétní objekt
Položena 26/04/2010 v 18:39
uživatelem Andrey
hlasů
0
odpovědí
1
zobrazení
552
Podporuje GLSL iPad?
Položena 28/04/2010 v 06:04
uživatelem anon
hlasů
2
odpovědí
3
zobrazení
2k
NPR GLSL Návody
Položena 28/04/2010 v 09:25
uživatelem anon
hlasů
1
odpovědí
4
zobrazení
884
Jak mohu provést HSL přeměnit na textury?
Položena 29/04/2010 v 18:21
uživatelem Mason Wheeler
hlasů
29
odpovědí
7
zobrazení
32k
Jak mohu získat aktuální barvu fragmentu?
Položena 29/04/2010 v 22:25
uživatelem Mason Wheeler
hlasů
2
odpovědí
1
zobrazení
3k
Qt 4.6 OpenGL GLSL
Položena 03/05/2010 v 01:38
uživatelem Zeke
hlasů
14
odpovědí
5
zobrazení
30k
OpenGL ES 2.0 rendering s texturou
Položena 05/05/2010 v 08:53
uživatelem Kyle
hlasů
1
odpovědí
0
zobrazení
2k
GLSL shader odplatí textury neukládá alfa hodnotu
Položena 08/05/2010 v 05:10
uživatelem John
hlasů
1
odpovědí
2
zobrazení
2k
Blok filtry používání clon fragment
Položena 09/05/2010 v 12:57
uživatelem Nils
hlasů
2
odpovědí
1
zobrazení
2k
OpenGL ES 2.0: Objekt problém rotace
Položena 03/06/2010 v 15:44
uživatelem Thomas Desert
hlasů
2
odpovědí
1
zobrazení
1k
Načítání dat FBO v GLSL
Položena 06/06/2010 v 17:26
uživatelem Tom Savage
hlasů
4
odpovědí
2
zobrazení
674
moje první shader v WebGL
Položena 17/06/2010 v 21:07
uživatelem Diego
hlasů
4
odpovědí
2
zobrazení
1k
iPhone shader profilování
Položena 22/06/2010 v 03:16
uživatelem nornagon
hlasů
1
odpovědí
2
zobrazení
743
Vyhledávací tabulky / paleta shader na iPhone
Položena 23/06/2010 v 14:49
uživatelem nornagon
Položena 25/06/2010 v 11:16
uživatelem Marc Müller
hlasů
2
odpovědí
5
zobrazení
2k
Existují velké rozdíly mezi shader jazyky?
Položena 25/06/2010 v 18:49
uživatelem zooropa
hlasů
1
odpovědí
1
zobrazení
1k
Jak mohu opakovat 3x9 texturu v OpenGL je GLSL?
Položena 02/07/2010 v 22:05
uživatelem bparker
hlasů
32
odpovědí
1
zobrazení
16k
Předávání proměnné na OpenGL GLSL shaderu
Položena 12/07/2010 v 08:29
uživatelem Chris Cowdery-Corvan
hlasů
12
odpovědí
2
zobrazení
5k
PowerVR SGX535 Shader Performance (OpenGL ES 2.0)
Položena 23/07/2010 v 18:15
uživatelem T Campbell
hlasů
5
odpovědí
1
zobrazení
5k
KD-Tree v GLSL
Položena 29/07/2010 v 16:29
uživatelem fho
hlasů
1
odpovědí
2
zobrazení
1k
GLSL - Problém lití a podivné chyby
Položena 02/08/2010 v 16:04
uživatelem user408535
hlasů
0
odpovědí
1
zobrazení
721
GLSL problém shader nakladač
Položena 05/08/2010 v 19:47
uživatelem user389006
hlasů
32
odpovědí
4
zobrazení
24k
printf v GLSL?
Položena 06/08/2010 v 03:10
uživatelem anon
Položena 07/08/2010 v 17:26
uživatelem user51511
hlasů
10
odpovědí
2
zobrazení
5k
Jaká verze GLSL je používán v iPhone (y)?
Položena 11/08/2010 v 09:35
uživatelem Stéphane Péchard
Položena 12/08/2010 v 11:06
uživatelem Lars Schneider
hlasů
8
odpovědí
2
zobrazení
9k
Texturované body v OpenGL ES 2.0?
Položena 16/08/2010 v 21:31
uživatelem Ivan
hlasů
3
odpovědí
3
zobrazení
3k
GLM + STL: operátor == chybějící
Položena 17/08/2010 v 10:44
uživatelem fho
Položena 22/08/2010 v 21:35
uživatelem schellsan
Položena 23/08/2010 v 07:04
uživatelem Michael Labbé
hlasů
21
odpovědí
5
zobrazení
35k
Několik textury v GLSL - pouze jedno dílo
Položena 25/08/2010 v 19:54
uživatelem appas
hlasů
4
odpovědí
5
zobrazení
1k
3D GLSL Noise Implementace na ATI grafické karty
Položena 28/08/2010 v 03:12
uživatelem Ned Bingham
hlasů
4
odpovědí
3
zobrazení
1k
Billboarding vrcholu pole s GLSL?
Položena 28/08/2010 v 16:10
uživatelem kamziro
hlasů
0
odpovědí
2
zobrazení
80
Otázka o variabilní konstruktérů:
Položena 04/09/2010 v 16:14
uživatelem user225626
hlasů
6
odpovědí
3
zobrazení
10k
Co je to napůl vektor světla v GLSL?
Položena 05/09/2010 v 15:28
uživatelem kravemir




hlasů
2
odpovědí
2
zobrazení
1k
Jak detekovat GLSL pokud fragment je multisampled?
Položena 07/09/2010 v 15:04
uživatelem kravemir
hlasů
23
odpovědí
4
zobrazení
5k
Jaký je smysl GLSL když je OpenCL?
Položena 10/09/2010 v 22:24
uživatelem j riv
Položena 11/09/2010 v 16:00
uživatelem j riv
hlasů
8
odpovědí
3
zobrazení
3k
Sum obrazové intenzity v GPU
Položena 15/09/2010 v 23:26
uživatelem Kyle Simek
Položena 17/09/2010 v 02:40
uživatelem Robert
hlasů
5
odpovědí
2
zobrazení
8k
Co je Half vektor v moderním GLSL?
Položena 19/09/2010 v 01:14
uživatelem j riv
hlasů
4
odpovědí
1
zobrazení
3k
GLSL shadery atributy jako ints
Položena 23/09/2010 v 08:04
uživatelem LandonSchropp
hlasů
2
odpovědí
1
zobrazení
4k
Alfa míšení s OpenGL ES 2.0?
Položena 25/09/2010 v 13:00
uživatelem Simon Ask Ulsnes
hlasů
1
odpovědí
1
zobrazení
182
Změna barvy součást
Položena 07/10/2010 v 15:02
uživatelem Ockonal
Položena 10/10/2010 v 23:27
uživatelem knight666
Položena 12/10/2010 v 13:19
uživatelem Guy Moreillon
hlasů
13
odpovědí
4
zobrazení
4k
Použití shaderu pro výpočty
Položena 12/10/2010 v 14:07
uživatelem Raven
hlasů
2
odpovědí
2
zobrazení
1k
Geometrie shader nedělá nic, když přivádí GL_POINTS
Položena 14/10/2010 v 19:32
uživatelem Jay Kominek
hlasů
1
odpovědí
1
zobrazení
870
Převod hloubky pufru do hloubky textury pro GLSL
Položena 19/10/2010 v 04:03
uživatelem kamziro
Položena 24/10/2010 v 19:37
uživatelem jameszhao00
hlasů
9
odpovědí
3
zobrazení
3k
Existuje lint nástroj pro OpenGL Shading Language?
Položena 24/10/2010 v 20:09
uživatelem benzado
Položena 30/10/2010 v 09:58
uživatelem Agnius Vasiliauskas
Položena 31/10/2010 v 15:34
uživatelem cuatro
hlasů
1
odpovědí
2
zobrazení
222
Jednotné proměnné stejné v OpenGL
Položena 01/11/2010 v 04:03
uživatelem ranzy
hlasů
0
odpovědí
1
zobrazení
413
C ++ Shader matice otázka
Položena 01/11/2010 v 22:40
uživatelem Yippie-Ki-Yay
hlasů
1
odpovědí
1
zobrazení
1k
GLSL Texturování více Fragments
Položena 02/11/2010 v 18:05
uživatelem Matt-Lloyd
hlasů
4
odpovědí
2
zobrazení
2k
GLSL Vertex Shader vyhledávací stůl otázku
Položena 05/11/2010 v 04:24
uživatelem jakev
Položena 05/11/2010 v 06:26
uživatelem jakev
hlasů
5
odpovědí
1
zobrazení
2k
Proč texture1d () v GLSL vrátit vec4?
Položena 05/11/2010 v 07:09
uživatelem jakev
Položena 10/11/2010 v 09:43
uživatelem Walter
hlasů
2
odpovědí
1
zobrazení
591
Vkládání jiný jazyk v Flex / Bison
Položena 12/11/2010 v 20:08
uživatelem programmer
Položena 13/11/2010 v 00:40
uživatelem Brad Larson
Položena 13/11/2010 v 05:22
uživatelem Moss
Položena 13/11/2010 v 17:58
uživatelem hedgehogrider
hlasů
36
odpovědí
2
zobrazení
13k
Up-to-date GLSL tutorial?
Položena 16/11/2010 v 02:16
uživatelem Mason Wheeler
hlasů
137
odpovědí
9
zobrazení
125k
Náhodné / hluku funkce pro GLSL
Položena 17/11/2010 v 00:50
uživatelem Kos
hlasů
26
odpovědí
3
zobrazení
38k
Jak se dostanete modelview a projekční matice v OpenGL?
Položena 17/11/2010 v 08:54
uživatelem Alex319
hlasů
8
odpovědí
1
zobrazení
2k
Výkon Profilování OpenGL Shaders
Položena 18/11/2010 v 05:37
uživatelem Alex319
hlasů
2
odpovědí
2
zobrazení
800
Získání shadery spustit na GPU
Položena 18/11/2010 v 21:40
uživatelem Alex319
hlasů
2
odpovědí
1
zobrazení
864
Ruční GL_REPEAT v GLSL
Položena 19/11/2010 v 04:57
uživatelem Ned Bingham
Položena 22/11/2010 v 15:00
uživatelem Adham
Položena 24/11/2010 v 16:51
uživatelem Adham
Položena 25/11/2010 v 11:39
uživatelem user519835
Položena 25/11/2010 v 19:25
uživatelem Adham
hlasů
9
odpovědí
2
zobrazení
1k
Známé chyby v OpenGL 3 OpenGL 4 implementací
Položena 27/11/2010 v 15:17
uživatelem Kos
hlasů
1
odpovědí
1
zobrazení
1k
Jak mohu obsahovat datový soubor při kompilaci?
Položena 28/11/2010 v 07:28
uživatelem null_radix
hlasů
13
odpovědí
2
zobrazení
2k
GLSL větvení chování
Položena 28/11/2010 v 23:30
uživatelem ronag
Položena 29/11/2010 v 05:54
uživatelem Aran Mulholland
hlasů
1
odpovědí
1
zobrazení
2k
Předávání int matice fragmentu shaderu
Položena 02/12/2010 v 10:40
uživatelem Thor Frølich
hlasů
4
odpovědí
5
zobrazení
1k
OpenGL ES 2.0 texturování
Položena 03/12/2010 v 17:38
uživatelem Xtapolapocetl
hlasů
4
odpovědí
2
zobrazení
4k
Jak nahradit GLSL jednotné pole s 1D texturou
Položena 04/12/2010 v 03:48
uživatelem ljbade
hlasů
2
odpovědí
2
zobrazení
1k
GLSL dynamicky indexované pole
Položena 06/12/2010 v 17:15
uživatelem Hannesh
hlasů
1
odpovědí
1
zobrazení
5k
GLSL Phong shader a kamera
Položena 06/12/2010 v 22:29
uživatelem spacevillain
Položena 07/12/2010 v 03:48
uživatelem Walter
hlasů
0
odpovědí
1
zobrazení
755
Hloubka činí artefakty
Položena 07/12/2010 v 09:00
uživatelem M. Utku ALTINKAYA




hlasů
6
odpovědí
5
zobrazení
3k
Shader framebuffer odečítání
Položena 08/12/2010 v 00:20
uživatelem ronag
Položena 09/12/2010 v 02:49
uživatelem Walter
Položena 10/12/2010 v 23:54
uživatelem gonzojive
hlasů
4
odpovědí
1
zobrazení
3k
GLSL - Kontrola nastavených atributů
Položena 12/12/2010 v 00:35
uživatelem schellsan
Položena 16/12/2010 v 08:18
uživatelem schellsan
hlasů
7
odpovědí
2
zobrazení
2k
OpenGL stín Mapování pomocí GLSL
Položena 19/12/2010 v 20:03
uživatelem M. Utku ALTINKAYA
hlasů
6
odpovědí
0
zobrazení
436
Má za použití XEmbed dát omezení OpenGL funkčnosti?
Položena 22/12/2010 v 00:38
uživatelem user335938
Položena 28/12/2010 v 15:26
uživatelem Alon Gubkin
Položena 02/01/2011 v 02:34
uživatelem user515136
Položena 02/01/2011 v 16:25
uživatelem Patrick Oscity
hlasů
0
odpovědí
2
zobrazení
454
Co použít místo glGetAttribLocation za gl verzí <2.0
Položena 03/01/2011 v 10:29
uživatelem clamp
Položena 04/01/2011 v 19:28
uživatelem max
hlasů
1
odpovědí
3
zobrazení
476
GLSL - nevyřešené externí na Visual C ++
Položena 07/01/2011 v 13:48
uživatelem Sanich
Položena 08/01/2011 v 15:09
uživatelem Cylon
hlasů
35
odpovědí
3
zobrazení
4k
Organizování GLSL shaderů v OpenGL motoru
Položena 10/01/2011 v 18:53
uživatelem Patryk Czachurski
Položena 10/01/2011 v 20:59
uživatelem Nathan
hlasů
2
odpovědí
2
zobrazení
1k
glTexParameter a filtrování v OpenGL a GLSL?
Položena 12/01/2011 v 06:25
uživatelem sharoz
hlasů
11
odpovědí
1
zobrazení
10k
GLSL objektů zářící
Položena 13/01/2011 v 11:33
uživatelem Andreas Roth
hlasů
0
odpovědí
2
zobrazení
916
Jak napsat generický GLSL shader obarvení objektu
Položena 13/01/2011 v 16:48
uživatelem Andreas Roth
hlasů
4
odpovědí
3
zobrazení
8k
GLSL šachovnice
Položena 14/01/2011 v 19:34
uživatelem Sanich
hlasů
1
odpovědí
1
zobrazení
2k
GLSL - Front Back vs. čelí polygonů
Položena 15/01/2011 v 12:18
uživatelem Sanich
hlasů
44
odpovědí
2
zobrazení
21k
Proč můj OpenGL Phong shader chovat jako rovný shader?
Položena 16/01/2011 v 03:20
uživatelem Jonba
hlasů
3
odpovědí
2
zobrazení
1k
Dynamická řada jednotných bloků
Položena 16/01/2011 v 23:44
uživatelem Raven
hlasů
2
odpovědí
1
zobrazení
627
VBO Rozdíly mezi OS X a Win7?
Položena 17/01/2011 v 00:39
uživatelem Giawa
hlasů
0
odpovědí
1
zobrazení
1k
GLSL shadery a funkce: chyba C1108
Položena 17/01/2011 v 14:01
uživatelem Chris Robinson
hlasů
4
odpovědí
1
zobrazení
1k
Jaký je účel použití glBindAttributeLocation v GLSL?
Položena 17/01/2011 v 17:14
uživatelem Patryk Czachurski
hlasů
6
odpovědí
2
zobrazení
2k
Jak se dostat na typ dat s jednotným proměnné
Položena 18/01/2011 v 13:50
uživatelem Franck Freiburger
hlasů
4
odpovědí
1
zobrazení
3k
GLSL aritmetický operátor
Položena 18/01/2011 v 18:51
uživatelem Charles
hlasů
2
odpovědí
1
zobrazení
910
Problém s Parallax Normální mapování v OpenGL, GLSL
Položena 18/01/2011 v 21:14
uživatelem Patryk Czachurski
hlasů
8
odpovědí
5
zobrazení
3k
HSL fotografie opravných položek na GPU
Položena 18/01/2011 v 21:17
uživatelem ronag
hlasů
3
odpovědí
1
zobrazení
1k
Parallax problém mapování v GLSL, OpenGL
Položena 19/01/2011 v 17:32
uživatelem Patryk Czachurski
hlasů
4
odpovědí
1
zobrazení
2k
Parallax mapping závada v OpenGL
Položena 20/01/2011 v 18:56
uživatelem Patryk Czachurski
hlasů
0
odpovědí
1
zobrazení
1k
RenderMonkey - GLSL light
Položena 20/01/2011 v 20:58
uživatelem Leo.peis
hlasů
2
odpovědí
3
zobrazení
743
Proč je cesta k shader ve svém aplikačním nil?
Položena 22/01/2011 v 00:57
uživatelem Matthew Mitchell
hlasů
1
odpovědí
1
zobrazení
1k
shader sun poloha - GLSL
Položena 22/01/2011 v 22:29
uživatelem Leo.peis
Položena 25/01/2011 v 00:35
uživatelem Matthew Mitchell
hlasů
7
odpovědí
1
zobrazení
1k
State-of-the-art objem GPU rendering
Položena 25/01/2011 v 22:44
uživatelem Matthias
Položena 26/01/2011 v 18:36
uživatelem Matthew Mitchell
Položena 29/01/2011 v 03:50
uživatelem Matthew Mitchell
hlasů
2
odpovědí
1
zobrazení
4k
GLSL lowp: Chyba syntaxe
Položena 29/01/2011 v 08:30
uživatelem Constantin
hlasů
10
odpovědí
1
zobrazení
3k
Shadery na místě GPGPU
Položena 29/01/2011 v 23:45
uživatelem Raven
hlasů
36
odpovědí
3
zobrazení
26k
Vertex shader atribut mapování GLSL
Položena 02/02/2011 v 12:03
uživatelem Radu094
Položena 03/02/2011 v 14:32
uživatelem Patryk Czachurski
hlasů
20
odpovědí
4
zobrazení
37k
GLSL: Jak se dostat na pixel x, y, z světová pozice?
Položena 04/02/2011 v 16:13
uživatelem Rookie
hlasů
6
odpovědí
2
zobrazení
4k
GLSL zlomit příkaz
Položena 05/02/2011 v 12:30
uživatelem Colin Dumitru
hlasů
1
odpovědí
1
zobrazení
2k
GLSL převést gl_FragCoord.z ​​do oka prostoru Z
Položena 07/02/2011 v 07:24
uživatelem Alexander Rafferty
Položena 08/02/2011 v 09:27
uživatelem confusedKid
hlasů
0
odpovědí
1
zobrazení
978
GLSL shadery a WebGL problém
Položena 08/02/2011 v 16:09
uživatelem Colin Dumitru
hlasů
2
odpovědí
3
zobrazení
1k
Rychlá otázka glColorMask a její práci
Položena 09/02/2011 v 20:06
uživatelem Patryk Czachurski

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more