Hudba v mé hře narušuje hodnoty z akcelerometru. Jak to vyřešit?

hlasů
4

Píšu hru, kde hráč naklonit telefon ovládat postavu.

Problém je v tom: hudba (při přehrávání hlasité) a zvukový efekt (jako výstřely) narušuje hodnoty z akcelerometru. Tento výsledek v podivné pohyb postavy.

Prosím, dejte mi nějaké rady, jak to vyřešit.

Děkuji předem!

Položena 28/10/2010 v 19:57
zdroj uživatelem
V jiných jazycích...                            


1 odpovědí

hlasů
4

Možná budete muset nastavit citlivost vaší aplikace na data akcelerometru? Zní to, jako byste se nechat sebemenší pohyby způsobují pohyby postav. Můžete zvýšit „šum“ práh tak, že mají naklonit jen trochu víc, aby si postavu se pohybovat, ale nenechá zvukové vibrace přizpůsobit pohyby?

Jinými slovy, pokud je delta změny akcelerometru z klidové polohy / poslední platnou Akcelerometr čtení je větší než nějaká prahová hodnota, pak přijmout novou akcelerometru čtení.

Odpovězeno 28/10/2010 v 20:11
zdroj uživatelem

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more