Jak se ujistěte se, že e-mail, poslat programově není automaticky označen jako spam?

hlasů
399

To je ošemetná jedno a vždycky jsem se spoléhal na techniky, jako je například e-maily oprávnění na bázi (tj pouze odesílání k lidem, které máte oprávnění odesílat zprávy), a nikoli pomocí nestydatě spamish terminologii.

V poslední době některé z e-mailů jsem vyslat programově začaly automaticky zamíchány do složky se spamem lidí a já jsem přemýšlel, co se dá dělat.

A to navzdory skutečnosti, že tyto konkrétní e-maily nejsou ty, které lidé by se označit jako spam, zvláště, jsou e-maily, které obsahují licenční klíče, které lidé zaplatili spoustu peněz za, takže si nemyslím, že jdou do nich uvažovat spam

I tento údaj je velké téma, ve kterém jsem v podstatě neznalý hlupák.

Položena 02/08/2008 v 09:19
zdroj uživatelem
V jiných jazycích...                            


21 odpovědí

hlasů
317

Používat metody ověřování e-mailu, jako SPF a DKIM , aby prokázal, že vaše e-maily a vaše doménové jméno patří k sobě, a aby se zabránilo falšování svého doménového jména. Na webových stránkách SPF obsahuje průvodce pro vytváření informací o DNS pro vaše stránky.

Zkontrolujte, zda vaše reverzní DNS , aby se ujistili, že IP adresa vašeho serveru bodů pošty na doménové jméno, které používáte pro odesílání pošty.

Ujistěte se, že IP adresa, kterou používáte, je to na černou listinu

Ujistěte se, že pro odpověď na adresu je platný, stávající adresa.

Použít plnou, skutečné jméno adresáta do pole, ne jen e-mailová adresa (např "John Smith" <john@blacksmiths-international.com>).

Monitorovat zneužívání účty, jako například abuse@yourdomain.com a postmaster@yourdomain.com. To znamená, že - se ujistil, že existují tyto účty, přečtěte si, co se k nim poslal, a jednat o stížnostech.

A konečně, aby to opravdu snadné odhlásit. V opačném případě budou uživatelé odhlásit stisknutím spam tlačítko, a to bude mít vliv na vaši pověst.

To znamená, že stále Hotmail přijímat e-maily zůstávají černé umění.

Odpovězeno 02/08/2008 v 11:21
zdroj uživatelem

hlasů
28

Založte si účet na co největším počtu hlavních poskytovatelů e-mailových jako možný (Gmail / Yahoo / Hotmail / AOL / etc). Pokud provedete změny na vaše e-maily, buď hlavní přeformulovat, změny v kódu, který odesílá e-maily, změny vašich e-mailových serverů, atd, ujistěte se, že k odeslání testovací zprávy na všechny vaše účty a zkontrolujte, zda nejsou označeny jako spam.

Odpovězeno 03/08/2008 v 00:00
zdroj uživatelem

hlasů
25

Můžete říct svým uživatelům vložit adresu odesílatele na svých kontaktů, když dokončí své objednávky, které, pokud tak učiní, pomůže hodně.

Jinak bych se pokusit získat záznam z některé z vašich uživatelů. Někdy mají informace o tom, proč byl označen jako spam v záhlaví zprávy, které byste mohli použít k vyladění textu.

Ostatní věci, které můžete vyzkoušet:

  • Dal jméno nebo adresa vašeho webu v předmětu
  • Zachovat všechny odkazy ve zprávě směřující k vaší doméně (nikoli email.com)
  • Dát adresu nebo jiné kontaktní informace v e-mailu
Odpovězeno 02/08/2008 v 09:32
zdroj uživatelem

hlasů
23

Několik bullet bodů z předchozí odpovědi :

  • Nejdůležitější: Má adresa odesílatele ( „Z“) patří do domény, který běží na serveru odesílání e-mailové z? Pokud tomu tak není, aby se tak stalo. Nikdy nepoužívejte adresy odesílatelů podobně xxx@gmail.com. Uživatel reply-to, pokud potřebujete odpovědi, aby se dospělo na jiné adrese.

  • Je váš server na černou listinu (např zjistit IP na spamhaus.org)? To je možné, když jste na sdílený hosting, když sousedé se chovají špatně.

  • Jsou mailů filtrované podle filtr nevyžádané pošty? Otevřít účet s freemailer, která má složku se spamem a zjistit. Také se snaží odesílání pošty na adresu bez filtrování nevyžádané pošty vůbec.

  • Myslíte si možná potřebovat pátý parametr „-f“ pošty () přidejte adresu odesílatele? (Viz pošty () příkazu v PHP manuálu)

  • Máte-li přístup k log soubory, kontrolovat ty, samozřejmě.

  • Myslíte si zkontrolovat „od:“ adresy pro případné odskočit maily ( „se vrátil k odesílateli“)? Můžete také nastavit samostatný „chyby-na“ adresu.
Odpovězeno 05/04/2010 v 17:37
zdroj uživatelem

hlasů
21

Potvrdit, že máte správnou e-mailovou adresu před odesláním e-mailů. Pokud se někdo dává špatnou e-mailovou adresu sign-up, bili do hlavy o tom co nejdříve.

Vždy obsahovat jasné „jak se odhlásit“ informace v každém e-mailu. Nevyžadují přihlášení uživatele odhlásit, by mělo být jedinečné url na 1-Click odhlásit.

Tím se zabrání lidem z označení své e-maily jako spam, protože „Odhlášení“ je příliš tvrdý.

Odpovězeno 03/08/2008 v 02:39
zdroj uživatelem

hlasů
15

Kromě všech ostatních odpovědí, pokud jste odesílání HTML e-maily, které obsahují adresy URL jako propojení textu, zkontrolujte, zda je adresa URL odpovídá textu propojení. Vím, že Thunderbird automaticky flags ně jako by byly podvod, ne-li.

Špatná cesta:

Go to your account now: <a href="http://www.paypal.com.phishers-anonymous.org/">http://www.paypal.com</a>

Správná cesta:

Go to your account now: <a href="http://www.yourdomain.org/">http://www.yourdomain.org</a>

Nebo použijte nesouvisející propojení textu namísto URL:

<a href="http://www.yourdomain.org/">Click here to go to your account</a>
Odpovězeno 03/10/2012 v 20:21
zdroj uživatelem

hlasů
15

Můžete zvážit strana e-mailovou službu třetí, který zvládá problémy doručení:

  • Exact Target
  • vertikální Response
  • Constant Kontakt
  • Monitor kampaň
  • Emma
  • Zpáteční cesta
  • IntelliContact
  • SilverPop
Odpovězeno 06/08/2008 v 16:12
zdroj uživatelem

hlasů
14

Doručování e-mailu může být jako černé magie někdy. Rubová DNS je opravdu důležité.

Zjistil jsem, že je velmi užitečné, aby pečlivě sledovat oznámení NDR. Řídím všechny své NDR na jednu adresu a mám windows službu rozebrat ven (Google ListNanny). Dal jsem tolik informací z NDR, jak to půjde do databáze, a pak jsem běžet zprávy o tom, aby zjistil, jestli jsem se najednou začal dostat zablokovány určité domény. Také byste se měli vyhnout odesílání e-mailů na adresy, které byly dříve označeny jako NDR, protože to je obvykle dobrým indikátorem spamu.

Pokud potřebujete vyslat spoustu e-mailů služby zákazníkům najednou, je nejlepší dát zpoždění mezi každé z nich, protože pokud posíláte příliš mnoho téměř identické e-maily do jedné domény najednou, jste si jisti, že skončí na jejich černá listina.

Některé domény jsou prostě nemožné doručit někdy. Comcast.net je nejhorší.

Ujistěte se, že IP adresy nejsou uvedeny na stránkách, jako http://www.mxtoolbox.com/blacklists.aspx .

Odpovězeno 13/08/2008 v 14:44
zdroj uživatelem

hlasů
12

Nerad ti to říct, ale já a jiní mohou být s použitím bílého seznamu výchozí kontrolovat náš filtrování nevyžádané pošty.

To znamená, že všechny e-maily z neznámého zdroje je automaticky spam a odkloněny do složky se spamem. (I nenechte moje e-mailová služba odstranit spam, protože chci, aby se vždy zkontrolovat příjezdy k falešným poplachům, něco, co je docela snadné provést rychlé skenování do složky).

Dokonce mám e-mail od sebe jít do spam kbelíku, protože (1) I obvykle nemají posílat e-maily na sebe a (2) jsou spammeři, že falešný můj zpáteční adresa nevyžádané pošty odeslané ke mně.

Takže dostat se z označení nevyžádané pošty, mám za to, že vaše pošta může být legitimní (od odesilatele a předmětu) a otevřete jej nejprve ve formě prostého textu (můj výchozí pro všechny příchozí pošty, spam, nebo ne), aby zjistili, zda je legitimní , Moje složka spam nebude používat žádné odkazy v e-mailech, takže jsem chráněny proti náročných grafických vazeb a další přečiny.

Pokud budu chtít v budoucnu příjezdy ze stejného zdroje, aby jít do mého v poli a nesmí být zneužity ke kontrole spamu, budu upřesnit, že do svého e-mailového klienta. Pro ty organizace, které využívají hromadné pošty pro předávání a jedinečné adresy odesílatelů na zásilky, že je velká škoda. Oni nikdy svůj souhlas a vždy zobrazovat v mé složce spamu, a když jsem zaneprázdněn Nikdy se na ně dívat.

A konečně, v případě, že e-mail není čitelný ve formě prostého textu, i když poslal jako HTML, jsem pravděpodobně jen odstranit, pokud to je něco, co vím, že je v zájmu mě na základě zdroje a předchozího cenné zkušenosti.

Jak vidíte, je to nakonec pod kontrolou uživatele a neexistuje žádná automatická akt, který bude takový systém, že vaše pošta je legitimní ze samotné své struktury přesvědčit. V takovém případě budete muset hrát pěkný, nedělejte nic, který je podobný phishingu a usnadňují uživatelům, kteří jsou ochotni věřit svůj e-mail, aby vás přidal do svého bílého seznamu.

Odpovězeno 08/11/2008 v 19:24
zdroj uživatelem

hlasů
12

Yahoo používá metodu zvanou Sender ID, které lze nakonfigurovat v Průvodci nastavením SPF a zadali do svého DNS. Také jedním z důležitých těch pro Exchange, Hotmail, AOL, Yahoo a další je mít reverzní DNS pro vaši doménu. Ti, kteří budou vyřadit většinu problémů. Ať už se nikdy nemůže zabránit osobě záměrně blokuje nebo vlastní pravidla.

Odpovězeno 02/08/2008 v 14:45
zdroj uživatelem

hlasů
11

jeden z e-mailů mé žádosti byl neustále označen jako spam. to bylo html s jediným odkazem, který jsem poslal jako HTML v těle s typem obsahu text / html.

můj nejúspěšnější řešení tohoto problému bylo skládat e-mailu, takže to vypadalo, že byl vytvořen pomocí e-mailového klienta.

Změnil jsem e-mail, že je multipart / alternativní mime dokument a já teď generovat oba text / plain a text / html dílů.

e-mail už je detekován jako nevyžádanou Outlook.

Odpovězeno 11/08/2008 v 01:59
zdroj uživatelem

hlasů
10

Musíte záznam reverzní DNS. Musíte neodešle stejný obsah do stejného uživatele dvakrát. Musíte to vyzkoušet s některými společnými webmail a e-mailové klienty. Osobně jsem běžela dolu přes čerstvě nainstalovaný spam zabijáka, vyškolený spam zabijáka, a roztroušená Hotmail, Gmail a účty AOL.

Ale viděli jste, že spam, který se nezdá propojit nebo propagovat něco? To je spammer snaží ovlivnit vaše bayesovský filtr. Jestli se může dostat vysoké hodnocení a zahrnují několik slov, které by byly v jeho budoucí e-maily, to by mohlo být automaticky naučil tak dobré. Takže můžete opravdu odhadnout, co uživatele filtr se bude nastaven jako v době svého mailing.

Konečně jsem se uspořádat svůj seznam v jednotlivých oblastech, ale náhodně jej.

Odpovězeno 06/08/2008 v 02:54
zdroj uživatelem

hlasů
8

Zjistil jsem, že pomocí příjemců real jméno a příjmení v těle, je jistý způsob, jak oheň, jak se dostat přes filtr nevyžádané pošty.

Odpovězeno 03/08/2008 v 14:57
zdroj uživatelem

hlasů
7

Ve Velké Británii je to také nejlepší praxe zahrnout skutečnou fyzickou adresu pro vaši firmu a její evidenčního počtu.

Tak to je vše otevřené a upřímné a jsou méně pravděpodobné, že ručně označit jako spam.

Odpovězeno 13/08/2008 v 14:13
zdroj uživatelem

hlasů
6

Nejdůležitější věc, kterou můžete udělat, je, aby se ujistil, že lidé se odesílání e-mailu není pravděpodobné, že bude hit tlačítko „Spam“, když se jim dostane svůj e-mail. Takže držet následujících pravidel palec:

  • Ujistěte se, že máte povolení od lidí, které se posílají e-mail. Nikdy poslat e-mail na někoho, kteří neměli to požádají od vás.

  • Jasně určit, kdo jste hned na začátku každé zprávy, a proč je osoba, která přijímá e-mail.

  • Alespoň jednou za měsíc, vyslat připomenutí e-mail lidem ve vašem seznamu (pokud je spuštěn seznam), nutit je, aby se rozhodnou vrátit se do seznamu s cílem udržet příjem komunikace od vás. Ano, bude to znamenat, že váš seznam zkracuje časem, ale up-side je, že lidé na seznamu jsou „koupil“ a bude méně pravděpodobné, že vlajky váš e-mail.

  • Udržujte svůj obsah vysoce relevantní a užitečné.

  • Dát lidem snadný způsob, jak upustit od dalších komunikací.

  • Použijte odeslání e-mailové služby, jako je SendGrid který pracuje těžké udržet dobrou pověst IP.

  • Vyhnout pomocí krátkých odkazy - ty jsou často na černou listinu.

V návaznosti na tyto orientační pravidla bude trvat ještě dlouhou cestu.

Odpovězeno 18/05/2012 v 20:04
zdroj uživatelem

hlasů
6

Ještě bych dodal:

Poskytují skutečnou odhlašování upon kliknutí na tlačítko „Odhlásit“. Viděl jsem skutečné zpravodaje poskytující fiktivní odběru je odkaz, který po kliknutí se zobrazí „byl odhlášen úspěšně“, ale budu i nadále přijímat další zpravodaje.

Odpovězeno 31/08/2008 v 13:50
zdroj uživatelem

hlasů
5

Měl jsem stejný problém v minulosti na mnoha místech jsem udělal tady v práci. Jedinou zaručen způsob, jak zajistit, uživatel dostane e-mail je radit uživatel vás přidají do seznamu bezpečných tam. Jakákoliv jiná metoda je opravdu jen to bude něco, co může pomoci s tím, a není zaručena.

Odpovězeno 06/08/2008 v 20:31
zdroj uživatelem

hlasů
4

Mohlo by to být docela dobře stát, že lidé, kteří se zaregistrují na vaše služby vstupují do e-maily s psaní chyby, které děláte není správné. Například: Chris @ gmial.com -NEBO- James @ hotnail.com .

A tyto domény jsou konfigurovány pro použití jako spamtraps který automaticky označí vaše e-mailovém serveru IP a / nebo doménu a poškodil jeho pověst.

Aby se tomu zabránilo, proveďte dvojitou šek na e-mailovou adresu, která je zapsána na základě předplatného produktu. Také zaslat potvrzovací e-mail, aby skutečně zajistit, že tato e-mailová adresa je 100% ověřeny člověka, který vstupuje potvrzovací e-mail, před odesláním jim kód Product Key, nebo přijmout jejich předplatné. Ověřovací e-mail by měl požadovat, aby příjemce ke kliknutí na odkaz nebo na ně odpovídat, aby se skutečně potvrzují, že vlastník poštovní schránky je ten, kdo se zaregistrovali.

Odpovězeno 28/01/2017 v 22:51
zdroj uživatelem

hlasů
3

Zní to, jako byste se v závislosti na nějaké zpětné vazby určit, co je stále přilepená na přijímací straně. Ty by měly být kontrolovat odchozí poštu sami pro zjevnou „spaminess“.

Koupit každý slušný kontrolní spam systém a odeslat odchozí poštu přes něj. Pokud budete posílat každý slušný objem pošty, měli byste to dělat stejně, vzhledem k riziku odesílání odchozí viry, zvláště pokud máte uživatele ploše Windows.

Proofpoint měl spam + anti-virus + některé pověst služby v jediném nasazení, např. (Kdysi jsem tam pracovat, aby náhodou vím to z vrcholu mé hlavy. Jsem si jistý jiných dodavatelů v tomto prostoru mají podobné vlastnosti.), Ale dostanete nápad. Pokud budete posílat poštu pomocí základního komerčního nastavení řídicí spam, a to neprojde, to by nemělo jít ven z vaší sítě.

Také, tam jsou některé společnosti, které vám mohou pomoci s rostoucí dodávky sazby non-spam, odchozí e-mailu, jako je habeas.

Odpovězeno 28/10/2008 v 14:28
zdroj uživatelem

hlasů
1

Google má nástroje a pokyny pro toto. Můžete najít na: https://postmaster.google.com/ Zaregistrujte a ověřte své doménové jméno a Google poskytuje individuální bodování této IP adresy a domény.

Z hromadné odesilatelů pokynů :

Autentizace zajišťuje, že vaše zprávy mohou být správně klasifikováno. E-maily, které postrádají ověření je pravděpodobné, že bude zamítnuta nebo umístěny do složky se spamem, s ohledem na vysokou pravděpodobnost, že jsou padělané zprávy používané pro phishingové podvody. Kromě toho neověřené e-maily s přílohami mohou být outrightly zamítnut z bezpečnostních důvodů.

Aby bylo zajištěno, že Gmail vám může určit:

  • Použít konzistentní IP adresy k rozesílání hromadných mailů.
  • Zachovat platné záznamy reverzní DNS pro IP adresu (adresy), ze kterého odesílat poštu, což ukazuje na vaši doménu.
  • Použít stejnou adresu do pole ‚Od‘ záhlaví v každém hromadném mailu, který odešlete. Také doporučujeme následující:

  • Podepisování zpráv pomocí DKIM. Nechceme ověření zprávy podepsané pomocí tlačítek s použitím méně než 1024 bitů.

  • Zveřejňuje SPF záznam.
  • Publikovat politiku DMARC.
Odpovězeno 03/01/2018 v 11:16
zdroj uživatelem

hlasů
0

Vždycky jsem si použijte: https://www.mail-tester.com/

To mi dává zpětnou vazbu o technickou část zasláním e-mailu. Stejně jako SPF-záznamů, DKIM, SpamAssassin a tak dále. I když vím, co je požadováno, neustále jsem dělat chyby a mail-tester.com usnadňuje přijít na to, co by mohlo být špatně.

Odpovězeno 27/06/2017 v 08:19
zdroj uživatelem

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more