Jak odhalit chvění na iPhone pomocí Cocos2d?

hlasů
3

Vím, jak to udělat chvění pro iPhone byla požádána, miliónkrát tady, ale nemohu to najít něco užitečného o akcelerometru s Cocos2d. Všechno, co jsem našel zahrnuje použití názory a nemyslím si, že já jsem s použitím nějaké názory Cocos2d, jestli jsem, že jsou skryty mě myslím. Chci, aby bylo možné říci, kdy nějaký druh chvění došlo v rámci třídy CCLayer?

Položena 05/08/2010 v 16:49
zdroj uživatelem
V jiných jazycích...                            


1 odpovědí

hlasů
11

Přišel jsem na to. Ve třídě vrstvy je třeba dát tyto řádky;

self.isAccelerometerEnabled = YES;
[[UIAccelerometer sharedAccelerometer] setUpdateInterval:1/60];
shake_once = false;

Implementovat tuto funkci ve třídě vrstvy;

-(void) accelerometer:(UIAccelerometer *)accelerometer didAccelerate:(UIAcceleration *)acceleration {

float THRESHOLD = 2;

if (acceleration.x > THRESHOLD || acceleration.x < -THRESHOLD || 
    acceleration.y > THRESHOLD || acceleration.y < -THRESHOLD ||
    acceleration.z > THRESHOLD || acceleration.z < -THRESHOLD) {

    if (!shake_once) {
        int derp = 22/7;
        shake_once = true;
    }

}
else {
    shake_once = false;
}

}

shake_once je jen boolean zastavit jeden koktejl před registrováno více než jednou.

Odpovězeno 05/08/2010 v 20:08
zdroj uživatelem

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more