Nejlepší způsob, jak naučit začátečník programovat?

hlasů
325

původní Otázka

Já jsem v současné době podílí na výuce mého bratra do programu. Je to totální začátečník, ale velmi chytrý. (A on opravdu chce učit). Všiml jsem si, že někteří z našich sezení mohla dostat zapadl v drobných detailech, a nemám pocit, že jsem byl velmi organizované. ( Ale odpovědi na tento post již hodně pomohlo. )

Co mohu udělat lépe, aby ho efektivně učit? Je tam logickém pořadí, které mohu použít ke spuštění přes pojetí konceptem? Existují složitosti mám vyvarovat až později?

Jazyk pracujeme s je Python , ale rad v jakémkoli jazyce je vítán.


Jak pomoci

Máte-li ty dobré přidejte prosím následující odpověď:

  • Začátečník cvičení a nápady projektu
  • Zdroje pro výuku začátečníků
  • Screencasty / blogu / zdarma e-knihy
  • Tisk knihy, které jsou vhodné pro začátečníky

Popište, prosím, zdroj s odkazem na to , abych mohl podívat. Chci, aby všichni věděli, že jsem rozhodně byl s použitím některé z těchto myšlenek. Vaše podání budou agregovány v tomto příspěvku.


Online zdroje pro výuku začátečníků:


Potisk knihy pro výuku začátečníků

Položena 06/08/2008 v 06:01
zdroj uživatelem
V jiných jazycích...                            


86 odpovědí

hlasů
118

Musel jsem pracovat s několika začátečníky (nenapsal ani řádek kódu) programátorů, a budu dělat po škole workshop se studenty vysokých škol letos na podzim. To je nejbližší věc, kterou jsem se dostal do dokumentace. Je to stále nedokončené, ale doufám, že to pomůže.

1) FizzBuzz. Začněte s příkazového řádku programy. Můžete napsat nějaké zábavné hry, nebo nástroje, velmi rychle, a naučíte všechny funkce jazyka velmi rychle, aniž by museli nejprve naučit grafických nástrojů. Tyto časné aplikace by měla být natolik jednoduchý, že nebudete muset používat žádné skutečné ladicí nástroje, aby se jim pracovat.

Když už nic jiného věci jako FizzBuzz jsou dobré projekty. Vaše první pár aplikací by neměli být nuceni jednat s databázemi, souborový systém, konfigurace, atd. To jsou pojmy, které jen matou většinu lidí, i když jste právě učí syntaxe a základní rámec funkce, které opravdu nepotřebují větší složitost.

Některé projekty:

  • Ahoj světe!
  • Vezměte rok mého narození, a vypočítat svůj věk (pouhých (nyní - v té době) žádné měsíc oprav). (jednoduchá matematika, vstup, výstup)
  • Požádat o směru (nahoru, dolů, doleva, doprava), pak sdělit uživateli, jejich osud (pád do díry, najít koláč, atd). (Boolean logika)
  • FizzBuzz, ale počítat jednou za sekundu. (Loops, časovače a další logika)
  • V závislosti na jejich věku, některé opravdu rád aplikaci, která volá uživatelům náhodný urážku v určitém intervalu. (Loops, pole, časovače, a náhodné když uděláte interval random)

2) Simple Project Jakmile mají dobrý přehled o jazykových funkcí, můžete začít projekt (jednoduché, zábavné hry fungují dobře.). Měli byste se pokusit, aby to první projekt moci být dokončena během 6-12 hodin. Netráví čas architekta to brzy. Ať si vytvořit to, i když to naštve. Pokud by se rozpadne, mluvit o tom, co se stalo a proč se to nezdařilo, pak vybrat jiné téma a začít znovu.

To je místo, kde začnete zavedení možnosti ladění svých nástrojů. Dokonce i když vidíte problém načtením kódu byste měli naučit, jak používat nástroje, a pak jim ukázat, jak jste to mohli vidět. Která má dvojí účel výuky ladicí nástroje a učí je, jak se číslo chyby bez použití nářadí.

Jednou, nebo je-li tento projekt dostane funkční, můžete ji použít k zavedení refactoring nástroje. Jeho dobré, když můžete rozbalte projekt s několika jednoduchými funkcemi, které jste nikdy plánovaných. To obvykle znamená refaktoring a výrazné ladění, protože jen velmi málo lidí psát ani polovina slušná kód jejich první čas.

Některé projekty:

  • Hangman hra
  • Experimentování s robotiky ( Vex a Mindstorms jsou možnosti)

3) v reálném projektu Spuštění skutečný projekt, který může trvat nějakou dobu. Používat řádnou kontrolu zdroje, a aby místo mít plán. Spustit tento projekt jako skutečný projekt, když už nic jiného své dobré zkušenosti musel vypořádat s nástroji.

Zřejmě budete muset přizpůsobit to pro každého člověka. Nejdůležitější věc, kterou jsem našel je, aby i první jednoduché aplikace se vztahují k tomu, co člověk má zájem.

Některé projekty:

  • Tetris
  • Textový soubor založený blog motor
  • Vyspělejší robotika práce
Odpovězeno 06/08/2008 v 07:00
zdroj uživatelem

hlasů
30

Dalo by se pokusit pomocí Alice . Jedná se o 3D program určený k použití v úvodní programování tříd.

Dva největší překážky pro nové programátory často:

  • syntaktické chyby
  • Motivace (psaní něco smysluplného a zábavné, než nepřirozený)

Alice používá rozhraní drag and drop pro konstrukci programů, aby se vyloučila možnost chyby syntaxe. Alice umožňuje sestavit 3D světy a nechat si kontrolní kód (jednoduché) 3D postavy a animace, která je obvykle mnohem zajímavější než provádění provázané seznamy.

Zkušení programátoři mohou dívat se dolů na Alici jako hračka a vysmívají přetažením řádků kódu, ale výzkum ukazuje, že tento přístup funguje.

Disclaimer: Pracoval jsem na Alici.

Odpovězeno 06/08/2008 v 06:29
zdroj uživatelem

hlasů
28

Doporučuji Logo (aka želvy) získat základní pojmy dolů. To poskytuje dobrou pískoviště s okamžitou grafickou zpětnou vazbou a můžete demonstrovat smyčky, proměnné, funkce, podmiňovací způsob, atd Tato stránka poskytuje vynikající výukový program.

Po Logo přesunout do Python nebo Ruby. Doporučuji Python, protože je založen na ABC, který byl vynalezen za účelem výuky programování.

Při výuce programování, musím druhý EHaskins je návrh jednoduchých projektů a pak složité projekty. Nejlepší způsob, jak se naučit, je začít s určitým výsledkem a měřitelné milník. Udržuje lekce zaměřené umožňuje studentovi vybudovat dovednosti a pak stavět na těchto dovedností a dává studentovi něco předvést svým přátelům. Nepodceňujte sílu má co ukázat na něčí práci.

Teoreticky můžete držet s Python, protože Python může dělat téměř cokoliv. Je dobrým prostředkem k výuce objektově orientované programování a (Most) algoritmy. Můžete spustit Python v interaktivním režimu jako příkazového řádku získat cit pro to, jak to funguje, nebo spustit celý skripty najednou. Můžete spustit skripty interpretována za běhu nebo kompilaci je do binárních souborů. Existují tisíce modulů, které rozšiřují funkčnost. Můžete si vytvořit grafický kalkulátor jako je ten svázaný s operačním systémem Windows, nebo si můžete udělat IRC klienta, nebo cokoliv jiného.

XKCD popisuje Python moc trochu lépe: „Vy letíte! Jak na to?“  "Krajta!"

Můžete přejít na C # nebo Java po tom, když neposkytují moc, že ​​Python ještě nemá. Prospěch z nich je, že používají syntaxi C-styl, který mnozí (troufám si říci nejvíc?) Jazyky používají. Nemusíte se starat o správu paměti ještě, ale můžete dostat zvyklý na trochu více svobody a méně handholding z interpretu jazyka. Python vynucuje mezery a odsazování, což je příjemné po většinu času, ale ne vždy. C # a Java umožňují spravovat svůj vlastní mezery při zachování silně-napsaný.

Odtud standard je C nebo C ++. Svoboda v těchto jazycích je téměř existenční. Nyní jste na starosti své vlastní správy paměti. Neexistuje žádný garbage collection, aby vám pomohl. To je místo, kde vás naučí opravdu pokročilé algoritmy (jako mergesort a quicksortu). To je místo, kde se dozvíte, proč se „chyba segmentace“ je prokletím slovo. To je místo, kde můžete stáhnout zdrojové kódy linuxového jádra a dívat se do Propasti. Začněte tím, že píše kruhového bufferu a zásobník pro manipulaci s řetězci. Pak práci si cestu nahoru.

Odpovězeno 20/08/2008 v 22:09
zdroj uživatelem

hlasů
15

Dobrý python Samozřejmě je MIT Gentle Úvod do programování pomocí Python . To vše je zdarma on-line, a vy nemusíte být uberstudent MIT ji pochopit.

Úprava [ Justin Standardní ]

Tento kurz používá tuto bezplatnou online knihu: Jak myslet jako erudovaný
Já rozhodně zjišťují, že je velmi užitečné.

Odpovězeno 06/08/2008 v 06:47
zdroj uživatelem

hlasů
12

Začněte s Turtle grafiky v Pythonu.

Chtěl bych použít želví grafiky, které se standardně dodává s Python. Je to vizuální, jednoduchý a můžete použít toto prostředí představit mnoho programovacích pojmy jako iterace a volání procedur, než se dostane příliš daleko do syntaxe. Předpokládejme následující interaktivní relaci v Pythonu:

>>> from turtle import *
>>> setup()
>>> title("turtle test")
>>> clear()
>>>
>>> #DRAW A SQUARE
>>> down()        #pen down
>>> forward(50)   #move forward 50 units
>>> right(90)     #turn right 90 degrees
>>> forward(50)
>>> right(90)
>>> forward(50)
>>> right(90)
>>> forward(50)
>>>
>>> #INTRODUCE ITERATION TO SIMPLIFY SQUARE CODE
>>> clear()
>>> for i in range(4):
        forward(50)
        right(90)
>>>
>>> #INTRODUCE PROCEDURES   
>>> def square(length):
        down()
        for i in range(4):
            forward(length)
            right(90)
>>>
>>> #HAVE STUDENTS PREDICT WHAT THIS WILL DRAW
>>> for i in range(50):
        up()
        left(90)
        forward(25)
        square(i)
>>>
>>> #NOW HAVE THE STUDENTS WRITE CODE TO DRAW
>>> #A SQUARE 'TUNNEL' (I.E. CONCENTRIC SQUARES
>>> #GETTING SMALLER AND SMALLER).
>>>
>>> #AFTER THAT, MAKE THE TUNNEL ROTATE BY HAVING
>>> #EACH SUCCESSIVE SQUARE TILTED

Ve snaze splnit poslední dva úkoly, které bude mít mnoho neúspěšných pokusů, ale selhání bude vizuálně zajímavé a budou se rychle naučí, jak se snaží přijít na to, proč nevyvodila, co očekávali.

Odpovězeno 25/02/2009 v 22:00
zdroj uživatelem

hlasů
12

Python balíček VPython - 3D programování pro smrtelník ( Výukové video ).

Kód příklad:

from visual import *

floor = box (pos=(0,0,0), length=4, height=0.5, width=4, color=color.blue)
ball = sphere (pos=(0,4,0), radius=1, color=color.red)
ball.velocity = vector(0,-1,0)
dt = 0.01

while 1:
    rate (100)
    ball.pos = ball.pos + ball.velocity*dt
    if ball.y < ball.radius:
        ball.velocity.y = -ball.velocity.y
    else:
        ball.velocity.y = ball.velocity.y - 9.8*dt

VPython skákací míč http://vpython.org/bounce.gif

Odpovězeno 08/09/2008 v 19:26
zdroj uživatelem

hlasů
11

Klíčovou věcí je, že dotyčná osoba musí mít nějaký problém, který chtějí řešit. Pokud nemáte program, který chcete psát (a něco rozumného a dobře definovaný, ne „Chci psát další Quake!“), Pak se nemůžete naučit programovat, protože nemáte co vás motivovat , Myslím, že jste se mohli dočíst knihu a mají hrubý pochopení syntaxe a sémantiky jazyka,, ale až budete mít program, který chcete napsáno už nikdy chopit.

V případě, že impuls existuje pak všechno ostatní je jen drobné detaily.

Odpovězeno 22/08/2008 v 11:35
zdroj uživatelem

hlasů
8

Já nevím, jestli je to tady někdo zmínil, přesto ale Možná budete chtít podívat na Zed Shaw ‚s Naučte se Python po zlém

Snad to pomůže

Odpovězeno 19/10/2010 v 01:42
zdroj uživatelem


hlasů
7

http://tryruby.hobix.com/">Try Ruby (ve svém prohlížeči)

Odpovězeno 06/08/2008 v 17:37
zdroj uživatelem

hlasů
5

To je fantastický kniha, která mé bratříčky používán se učit:

http://pine.fm/LearnToProgram/

Samozřejmě, nejdůležitější věc je začít na skutečné, užitečný program jakéhosi okamžitě po dokončení knihy.

Odpovězeno 07/08/2008 v 06:33
zdroj uživatelem

hlasů
4

Jen bych ho nechal napsat spoustu kódu. Nechte ho jet ve všem, co vy děláte, a prostě být k dispozici pro zodpovězení otázek.

Věřte tomu nebo ne, po několika měsících spisů tun mizerný kódu, bude se začít se dostat nápad a začít psát lepší programy. V tomto bodě můžete zabřednout do detailů (paměť, etc), a také mluvit o obecných principech návrhu.

Slyšel jsem, že to, co odděluje velkých umělců od těch průměrných je, že pokaždé, když praktikují, zlepšují na něčem, bez ohledu na to, jak malý. Nechte své bratr praxi, a bude zlepšovat pokaždé, když si sedne na klávesnici.

Úprava: [Justin Standardní]

Esteban, to mi připomíná nedávné kódování horor příspěvek , a já si myslím, máte pravdu. Ale myslím, že je stále ještě stojí za to najít metody, jak řídit svou praxi. Není pochyb, chci ho psát tolik kódů, které ví, jak to udělat. To je důvod, jeden z důvodů žádám vzorových projektů.

Odpovězeno 09/08/2008 v 02:37
zdroj uživatelem

hlasů
4

Kdyby to zaujalo, nejsou drobné detaily dobré díly? Pomocí python, že jste už snížit GUI mimo něj, takže záměna je pryč. Proč ne vybrat projekt, hru nebo něco podobného, ​​a provádět je. Klasický hi-lo množství hádání hra může být jednoduše realizováno z příkazového řádku v 20-30 řádků kódu (v závislosti na jazyku samozřejmě) a dává vám proměnné, podmínky, cykly, a vstup od uživatele.

Odpovězeno 06/08/2008 v 06:08
zdroj uživatelem

hlasů
2

Poté, co procházel několika zdarma e-knihy, jsem našel nejlepší knihu pro učení se programu bylo Head First programování publikoval O'Reily Press. Používá Python jako jazyk a dá vám programy pro práci na již od samého začátku. Všichni jsou mnohem zajímavější, že ‚Hello World‘. To je dobře stojí peníze, které jsem strávil na to, a protože to bylo venku na chvíli můžete být schopni najít levnější použitý kopii na eBay nebo Amazon.

Odpovězeno 03/01/2011 v 02:54
zdroj uživatelem

hlasů
2

Python Challenge

Odpovězeno 08/12/2010 v 17:58
zdroj uživatelem

hlasů
2

Pokud váš bratr má rád hádanky, bych doporučil Python Challenge . Já bych ji použít jako oficiální učební pomůcku v poměru 1 k 1. tutoriálu, ale je to něco, co můžete dělat, když nejste spolu napadnout sebe a trochu se pobavit.

Odpovězeno 07/04/2010 v 01:35
zdroj uživatelem

hlasů
2

Jen aby to zábava!

Kupodivu Scala může být nejjednodušší, pokud se pokusíte Kojo

Odpovězeno 19/03/2010 v 14:44
zdroj uživatelem

hlasů
2

Myslím, že Python je to skvělý nápad. Já bych mu dal několik základních úkolů, které se na jeho vlastní a řekněte mu, že jakýkoliv mrtvý končí Udeří může být pravděpodobně vyřešeny výlet na google. Pro mě alespoň vyřešení problému na vlastní pěst vždy dělal to držet lépe než někdo říká mi řešení.

Některé z možných projektů (v žádném konkrétním pořadí):

  • Mincí simulátor. Nechť uživatelský vstup požadovaný počet pokusů pro házení mincí. Spusťte jej a zobrazit výsledky spolu s procentem na panna nebo orel.

  • Make teplotní převodník s menu, které bere vstup uživatele, aby si vybrat, jaký druh konverze chce uživatel dělat. Po výběru konverze a dělat to, měl by se vrátit do hlavního menu.

    Zde je příklad rozšířeného měniče se stejnou myšlenkou: http://pastebin.org/6541

  • Vytvořit program, který vezme číselný vstup a zobrazí stupeň dopis by to přeložit do. Bude to skončit hodnotí vstup proti zda a Elif výkazů zjistit, kde se hodí.

  • Udělejte si jednoduchý test, který prochází několika s výběrem nebo vyplnit prázdné otázky. Na konci to bude zobrazovat, jak uživatel udělal. On může vyzvednout nějaké otázky, které chce.

  • Vezměte vstup nějaké (pravděpodobně velkého) počet mincí a převést jej do větších nominálních hodnot. Například, 149 pence = 1 dolar, 1 čtvrtletí, 2 dieny a 4 haléře.

  • Vytvoření jednoduchého seznamu správce. Mít možnost přidat / smazat seznamy a přidávat / mazat položky v těchto seznamech. Zde je příklad vánoční seznam manažer: http://pastebin.org/6543

  • Vytvořte program, který bude stavět a potom otestovat, zda zadaná čísla tvoří magický čtverec (s 2D polem). Zde je několik ukázkový kód, ale mělo by to opravdu vytisknout na náměstí při každém kroku, aby se ukázat, kde se uživatel nachází, pokud jde o buliding náměstí: http://pastebin.org/6544

Také bych navrhnout dělá nějaké věci s xTurtle nebo jiným grafickým modulem míchat věci do pořádku a držet ho od získání nudné. Samozřejmě, že to je programování velmi praxe a ne psát, že mnoho lidí by bylo opravdu používat Python, ale příklady dal jsem se do značné míry převzata přímo z doby, kdy jsem se učil přes python a vyšlo to skvělé pro mě. Hodně štěstí!

Odpovězeno 04/08/2009 v 23:20
zdroj uživatelem


hlasů
2

tu wikibook to je docela dobré pro učení python .

Nevím, jak Wikibooks jsou pro jiné jazyky, ale já osobně se naučil python z wikibook jako tomu bylo v únoru 2007

ps - pokud jste obeznámeni s Wikibooks , je to v podstatě wikipedia verze knihy napsat. je to druh těžké popsat, ale pokud byste se podívat na některé z knih, tam uvidíte, jak to funguje

Odpovězeno 26/08/2008 v 04:39
zdroj uživatelem

hlasů
2

Má-li váš bratr přístup k iTunes, můžete si stáhnout video přednášky z úvodního počítačové vědy samozřejmě dána Richard Buckland na University of New South Wales. On je poutavý instruktor a pokrývá základy výpočetní techniky a jazyka C. Když už nic jiného, ​​informujte svého bratra hrát vids v pozadí a některé pojmy by mohly klesnout v osmózou. :)

COMP1917 Vyšší Computing - 2008 Session 1 http://deimos3.apple.com/WebObjects/Core.woa/Browse/unsw.edu.au.1504975442.01504975444

Pokud odkaz nefunguje, tady je cesta:

Home -> iTunes U -> Engineering -> COMP1917 Higher Computing - 2008 Sekce 1

Odpovězeno 20/08/2008 v 22:54
zdroj uživatelem

hlasů
2

To opravdu záleží na svého bratra učební styl. Mnoho lidí se učí rychleji, tím, že se jejich špinavé ruce a jen dostat se do toho, krystalizující koncepce a velký obraz, zatímco oni postupují a budovat své znalosti.

Já, já raději začít s velkým obrazem a drill-down do natvrdlý-kostrbatý. První věc, kterou jsem chtěl vědět, jak to spolu všechno zapadá pak všechny ty objektově orientovaný hatlanina, pak o třídách & instancí a tak dále. Rád znát základní pojmy a trochu teorie, než jsem se učit syntaxi. Měl jsem trochu výhodu, protože jsem napsal několik her v základním před 20 lety, ale nic moc od té doby.

Možná, že je užitečné, aby stín výrobního procesu tím, že začíná s celkovým posláním, pak plán a / nebo vývojový diagram, pak zpracovat do nějakého pseudokódu (sklony k syntaxi budete nakonec používat), než ve skutečnosti psaní kódu.

Zlatým pravidlem je zde suss out šikmá styl svého studenta.

Odpovězeno 06/08/2008 v 11:44
zdroj uživatelem

hlasů
2

Použil jsem k výuce programování a váš bratr má jednu hlavní výhodu oproti většině z mých studentů se chce učit :)

Pokud se rozhodnete jít s C přítel má místo , které má ten druh programů těm použití od starší generace pamatují jako základní typ modulů. Čím složitější z nich používá ncurses jaký typ neguje jejich použití jako učební pomůcka poněkud, ale některé z nich jsou malinké věci a můžete dozvědět zatížení, aniž by se učil.

Osobně si myslím, Python a Ruby by skvělé první jazyky.

EDIT: seznam začínající programových úkolů objevil přes noc může být jen to, co jste hledali.

Odpovězeno 06/08/2008 v 07:07
zdroj uživatelem

hlasů
2

Něco, co byste měli být velmi dbát zatímco učí svého bratra na programu je pro něj není příliš spoléhají na vás. Často, když jsem se ocitl pomáhat ostatním začnou přemýšlet o mně jako odpověď knihy ke všem jejich otázky a namísto experimentování najít odpověď, že mě prostě zeptej. Často je nejlepším učitelem je experimentování a pokaždé, když váš bratr má takovou otázku: „Co se stane, když přidám 2 na řetězec?“ jsi mu měl říct, aby to vyzkoušet a uvidíte sám. Také jsem si všiml, že když se nemůže dostat přes koncept s někým, je dobré vidět nějaký ukázkový kód, kde se můžeme podívat na každém segmentu zvlášť a vysvětlovat mu kousek po kousku. Jako vedlejší poznámku lidé nové programování mají často problémy s myšlenkou objektově orientovaného programování, řeknou jim pochopit, když ji učí na ně, ale nebude mít jasnou představu o tom, dokud skutečně provádějí.

Odpovězeno 06/08/2008 v 06:18
zdroj uživatelem

hlasů
2

Za prvé, kdo se jako všichni ostatní: s Hello World program. Je to jednoduché, a to jim dává základní cit pro uspořádání programu. Vyzkoušet a pamatovat zpět, když jsi byl poprvé programování, a jak těžké některé pojmy byly - start jednoduché.

Po Hello World, přejdeme k vytvoření některé základní proměnné, aritmetiku, pak na boolean logiku a if / else prohlášení. Pokud máte jednu ze svých starých programovacích učebnic, podívejte se na některé z prvních příkladů a nechat ho projít ty. Prostě nesnaží zavádět příliš mnoho najednou, nebo to bude ohromující a matoucí.

Odpovězeno 06/08/2008 v 06:13
zdroj uživatelem

hlasů
1

Academic Earth nabídne spojení uvolnit Computer Science předměty ze špičkových univerzit. Mají sekce zaměřené na Začátek informatiky. Jazyky vyučované na začátku kurzů se liší:

  • MIT - Úvod do informatiky a programování - Python
  • Stanford - Computer Science I: Programování Metodika - Java
  • Harvard - Úvod do výpočetní techniky I - C (hlavní zaměření), s několika dalšími se rozprostře na správnou míru (např, SQL, PHP, LISP, Assembler, atd.)
  • Berkeley - dialekt jazyka LISP
Odpovězeno 17/04/2010 v 13:33
zdroj uživatelem

hlasů
1

Pokuste se najít kopii , proč je (Poignant) Průvodce Ruby on-line. Původní stránka je v režimu offline, ale jsem si jistý, že existuje několik zrcadel venku. Není to typický programování k obsluze; klade jedinečný (a legrační) rotaci na naučit se nový jazyk, který by mohl vyhovovat svého přítele. Nemluvě o tom, Ruby je skvělý jazyk učit se.

Odpovězeno 26/08/2009 v 16:22
zdroj uživatelem

hlasů
1

Mohu doporučit můj projekt, PythonTurtle .

Souhrn:

PythonTurtle snaží poskytnout nejníže práh způsob, jak naučit Python. Studenti příkaz interaktivního Python shell (podobně jako na základní vývojové prostředí) a používat Python funkce přesunout želvu na obrazovce. Ilustrovaný obrazovka nápovědy uvádí studenta do základů programování v jazyce Python a zároveň ukazuje, jak přesunout želva.

Vypadá to takhle:

alt textu http://www.pythonturtle.com/screenshot.gif

Odpovězeno 04/08/2009 v 22:42
zdroj uživatelem

hlasů
1

Myslím, že Python je opravdu skvělý jazyk pro začátek: :-)

Navrhuji, abyste to zkusit http://www.pythonchallenge.com/

To je postaven jako malá dobrodružství a každé řešení, které navazuje na novou pěkný problém.

Po soluting problému získáte přístup k pěkným fórum mluvit o váš kód a vidět na vlastní oči, co si lidé vytvořili.

Odpovězeno 08/07/2009 v 10:57
zdroj uživatelem

hlasů
1

jakmile jste učil je, jak programovat, možná chtějí se naučit, jak vyvíjet software .. na to myslím, Greg Wilson Software Tesařské Samozřejmě je skvělé .. to také používá Python jako jazyk studenta.

Odpovězeno 18/03/2009 v 15:51
zdroj uživatelem

hlasů
1

Kniha: Java Programování pro děti, rodiče a prarodiče (PDF)

Nemám osobní zkušenosti o vzdělávání pomocí tu knihu, ale to se zdá být příjemné, protože to rychle přejde do výroby něco viditelné, a ne trávit příliš mnoho času s syntaktických Itty detaily Bitty. Je tady někdo pokusil pomocí tu knihu?

Odpovězeno 14/02/2009 v 14:47
zdroj uživatelem

hlasů
1

Velmi dobrý úvodní video kurs Stanford University (vyžadováno žádné předchozí znalosti):

programování Metodika

Vás naučí dobré „metodologií“ každý programátor by měl vědět, a některé programování Java.

Odpovězeno 20/09/2008 v 23:23
zdroj uživatelem

hlasů
1

Jakmile má základy, navrhuji Věž Hanoi jako dobré cvičení. Doporučuji začínat s dřevěnou hračku, pokud máte jeden; ať se snaží vyřešit problém sám a popsat svou metodu v systematickým způsobem. Ukázat mu, kde rekurze vstoupí do hry. Vysvětlete mu, jak se počet tahů závisí na počtu disků. Pak ať napsat program pro tisk sled pohybů, ve vašem jazyce výběru.

Odpovězeno 19/09/2008 v 12:43
zdroj uživatelem

hlasů
1

Odstředěné I přes připomínky a vypadá to nikdo nezmiňoval Základy programování od www.CodeBetter.com . I když to vyžaduje trochu základu, to může jistě být dalším krokem v procesu učení.

Odpovězeno 10/09/2008 v 01:29
zdroj uživatelem

hlasů
1

Jestli je zájem, než bych si starosti se zaměřit na hry nebo kdoví co ještě. Jen bych se chytit, že kniha začátečníky Naučte x 'jste se chystali vyhodit a dát mu ho a nechal ho bojovat přes něj. Třeba o tom mluvit po a proveďte další a další. Poté, co pak bych spárovat program s ním, aby se mohl naučit, jak povrchní a lame ty knížky četl byli. Pak bych začít s ním kód něco pro sebe. Webové stránky pro sledování softball statistiky, nebo co by ho zapojit. Pro mě to byla databáze pro víno zpět v den.

Po tom bych začít v na skutečných knih, designu domény apod

Odpovězeno 08/09/2008 v 18:40
zdroj uživatelem

hlasů
1

Dobrým zdrojem učit mladé lidi je zdarma eBook „Vymyslet svůj vlastní hry s Python“:

http://pythonbook.coffeeghost.net/book1/IYOCGwP_book1.pdf

Odpovězeno 01/09/2008 v 14:21
zdroj uživatelem

hlasů
1

Začněte tím, že žádá jej na tuto otázku: „ ? Jaké věci, které chcete dělat s vaším počítačem

Pak zvolte řadu činností, které se vejdou jeho odpověď a vyberte jazyk, který umožňuje tyto věci je třeba udělat. Tím lépe, pokud je to jednoduchý (nebo simplifiable) skriptovací prostředí (např AppleScript, Ruby, jakýkoliv shell (Ksh, Bash, nebo dokonce BAT soubory).

Důvody jsou následující:

  1. Jestli je zájem o výsledcích, bude se pravděpodobně více motivováni, než když máte ho počítat Fibonacciho králíky.
  2. Jestli je získání výsledků má rád, bude se pravděpodobně vymyslet variace na aktivitách, které vytvoříte.
  3. Pokud jste ho učí, že není honit vážný kariéru (zatím); vždycky je čas přejít na „průmyslovou sílu“ jazyky později.
Odpovězeno 29/08/2008 v 00:59
zdroj uživatelem

hlasů
1

Nevím jistě, co bude nejlepší pro váš bratr, ale vím, že jsem začal s python. Byl jsem hrál různé hry od útlého věku a chtěl, aby moje vlastní, takže můj strýc mě seznámil s python s pygame knihovně. To má mnoho výukových programů a dělá to vůbec jednoduché (cesta jednodušší než OpenGL podle mého názoru). To je omezen na 2D, ale měli byste být začínající jednoduchá stejně.

Strýc doporučuje Python, protože byl zájem o něj v té době, ale já doporučuji, teď docela dobře informovaný, protože je snadné se naučit, intuitivní (nebo jako intuitivní jako programovací jazyk může dostat) a jednoduchý (ale rozhodně ne zjednodušující) ,

Osobně jsem našel základní programování jednoduše naučit programovat nechutně nudná v té době, ale zvedl značné nadšení, když jsem šel. Chtěl jsem se učit s cílem vybudovat něco, ne jen se to naučit.

Odpovězeno 26/08/2008 v 20:12
zdroj uživatelem

hlasů
1

Doporučoval bych Charles Petzold knižní kód - Hidden langauge počítačového hardwaru a softwaru jako výborný obecný úvod k tomu, jak počítače pracují.

Je tu spousta informací v knize (382 stran), a to může trvat úplný začátečník nějaký čas na čtení, ale je to také stojí za to. Petzold podaří vysvětlit mnohé ze základních pojmů počítačích a programování od jednoduchých kódů, relé, paměť, CPU do operačních systémů a GUI velmi jasnou a zábavnou formou. Bude poskytovat žádné čtenáře s dobrým smyslem pro to, co se skutečně děje v zákulisí, když píší kód.

Určitě bych si přál, aby byl u toho, když jsem byl poprvé učit programovat!

Odpovězeno 23/08/2008 v 19:14
zdroj uživatelem

hlasů
1

Projekt Euler má řadu zajímavých matematických problémů, které by mohly poskytnout skvělý materiál pro začínající programátor pořezala zuby. Problémy začínají snadné a zvyšovat v nesnázích a web je plný vzorových řešení v různých programovacích jazycích .

Odpovězeno 22/08/2008 v 21:27
zdroj uživatelem

hlasů
1

Python je snadné pro nové vývojáře se učit. Nechcete zaplést do specifika správy paměti a definice typu. Dive Into Python je dobrý začátečníky průvodce Python programování. Když se moje sestra se chtěl naučit programování Ukázal jsem ji na „Head Start“ řady knih, které našla velmi snadno čitelné a srozumitelné. Zjistil jsem, že je to těžké, aby prostě začít učit někoho, protože nemáte lexikon pro použití s nimi. Za prvé si ho přečetl několik knih a výukových programů a požádá o jejich dotazy. Odtud můžete přiřadit projekty a stupeň ně. Zjistil jsem, že je těžké učit programování, protože jsem se naučil to přes téměř 15 let šťourat kolem.

Odpovězeno 22/08/2008 v 15:09
zdroj uživatelem

hlasů
1

Tam je kniha s názvem Code . Nemohu si vzpomenout, kdo to napsal, ale to jde přes základy spoustu věcí, které jsme (programátoři) znají a považují za samozřejmé, že lidé mluvíme vědět také. Vše, co z toho, jak si spočítat binární jak procesory práci. To nemá nic zabývající se programovacích jazyků v něm (také z toho, co si vzpomínám), ale je to docela dobrý nátěr. Musím přiznat, že jsem také školy, které věří, musíte vědět, jak počítač pracuje, aby bylo možné efektivně programovat věci pro něj.

Odpovězeno 19/08/2008 v 15:52
zdroj uživatelem

hlasů
1

A co tohle: Tření novou generaci hackerů Nat Torkington.

Odpovězeno 18/08/2008 v 16:24
zdroj uživatelem

hlasů
1

Spousta věcí, které mě zakopl na začátku, ale nic víc než jednoduché mechaniky. Koncepty, okamžitě vzal jsem. Ale chybí uzavírací závorka? Snadné dělat, a často těžko ladit, v non-triviální program.

Takže moje rada je skromný: nemají podceňovat základy (jako je dobré psaní). Zní to nápravných, a dokonce i hloupé, ale to mě zachránil tolik zármutku brzy v mém procesu učení, když jsem narazil na jednoduchou techniku ​​psaní kompletní „kostra“ struktury kódu a pak už jen jeho vyplnění.

Pro „kdyby“ prohlášení v Pythonu, začínat:

if  :

V jazyce C / C ++ / C # / Java:

if () 
{

}

V Pascalu / Delphi:

If () Then
Begin

End

Poté, typ mezi otevírání a zavírání tokenů. Jakmile to bude pevný zvyk, takže to bez přemýšlení, více mozku se uvolnilo dělat zábavné věci. Nejedná se o velmi efektní trochu rad, abyste mohl psát, to připouštím, ale ten, který jsem osobně viděl dělat hodně dobrý!

Úprava: [ Justin Standardní ]

Díky za váš příspěvek, křídlo. Vztahující se k tomu, co jste řekl, jedna z věcí, které jsem se snažil, abych pomohl bratr pamatovat syntaxe pro Python stanovení rozsahu, je to, že pokaždé, když je tu tlustého střeva, potřebuje odsazení dalšího řádku, a kdykoliv si myslí, že má zarovnávat, existovat lepší dvojtečka ukončení předcházejícího řádku.

Odpovězeno 16/08/2008 v 01:46
zdroj uživatelem

hlasů
1

Já bych navrhnout přijetí přístup podobnými jako u knihy, Accelerated C ++ , ve kterém krytí části C ++, které jsou obecně vhodné pro výrobu jednoduchých programů. Pro každého nového programování Myslím, že má co ukázat na malém množství úsilí je to dobrý způsob, jak udržet zájem. Poté, co jste se vztahuje základy jazyka Python, pak byste měli sedět a nechat ho experiement s jazykem.

V jednom ze svých univerzitních předmětů pro tento semestr oni vzali přístup volal Problem Based Learning (PBL), ve kterém se používají přednášky stimulovat studenty s různými přístupy k problémům. Vzhledem k tomu, váš bratr chce měli byste se podobnými přístup. Nastavit mu malých projektů pracovat a nechat ho na to přijít sám. Potom jakmile je dokončen, můžete projít svým přístupem a srovnávat a porovnávat s různými metodami.

Pokud mu může dát správné množství pomoci, aby ho kormidlovat správným směrem pak by měl být v pořádku. Providng mu nějaké dobré internetové stránky a knihy by také dobrý nápad.

Také bych doporučit držet daleko od IDE je u výchozích stadiích. Pomocí příkazového řádku a textového editoru, mu dá větší pochopení procesů souvisejících s kompilaci / kompletace kódu.

Doufám, že jsem byl trochu pomoci. :)

Odpovězeno 13/08/2008 v 10:29
zdroj uživatelem

hlasů
1

To může znít jako hloupý, ale proč se snažíte naučit vašeho bratra program?

Často nejlepší vzdělávací prostředí se skládá z gólu, který může být dosaženo tím, bystrým začátečník (ukázkový program), bohaté zásobování zdroji (Google / tutoriály / knihy), a informovaným zdroj informací, který může poskytnout vodítko v případě potřeby.

Můžete určitě pomůže s návrhy pro první dva, ale poslední je primární role.

Odpovězeno 13/08/2008 v 07:10
zdroj uživatelem

hlasů
1

Kopírovat nějaký jednoduchý kód řádek po řádku, a přimět je, aby číst a interpretovat, jak jdou spolu. Budou brzy přijít na to. Začal jsem programování na Acorn Electron s úryvky kódu z Acorn časopisů. Neměl jsem ponětí o programování, když mi bylo šest, jsem zkopírovat text, ale postupně jsem se dozvěděl, co různá slova znamenají.

Odpovězeno 11/08/2008 v 13:23
zdroj uživatelem

hlasů
1

Tam už spoustu skvělých odpovědí, ale i pro úplného začátečníka, tak bych z celého srdce doporučit Hackety Hack . To bylo vytvořeno v nepřiměřeně plodného why_the_lucky_stiff konkrétně poskytnout základní / LOGO / Pascal-jako prostředí pro nové programátory experimentovat. Je to v podstatě hladká Ruby IDE s některými velkými knihovnami (flash video, IM, web server) a interaktivních lekcí. To dělá dobré hřiště pro programování, protože si vybral lekce, které dělají zábavné a užitečné věci. „Hello, world“ nemusí zapůsobit hned bat, ale vytvoření vlastního IM klienta v 20. minutě mohou inspirovat někoho držet učení. Bavte se!

Odpovězeno 11/08/2008 v 05:30
zdroj uživatelem

hlasů
1

Robert Read napsal užitečné vodítko, jak být programátor , který pokrývá širokou oblast programových otázkách, které začátečník by se hodit.

Odpovězeno 09/08/2008 v 17:28
zdroj uživatelem

hlasů
1

Doporučuji také sleduje některé screencasty - oni jsou obecně vytvořeny v souvislosti s určitou technologii není jazyk, ale v případě, že je Python kód zobrazený, že budu dělat :). Jde o to, - že jsou vytvořeny některými dobrými programátory a sledoval, jak dobří programátoři program je dobrá věc. Vy a váš bratr mohl udělat nějaké vzájemné programování stejně, které by mohly být ještě lepší nápad. Jen nezapomeňte, aby vysvětlila, proč děláte něco tímto způsobem a ne tímto způsobem. Myslím, že nejlepší způsob, jak se učit programování je z dobrých příkladů a snažte se dokonce vidět ty špatné.

Odpovězeno 09/08/2008 v 09:17
zdroj uživatelem

hlasů
1

Byl jsem učil a učí, jak řešit problémy v jazykové agnostik způsobem pomocí vývojových diagramů a PDL (Program designérského jazyka). Po několika týdnech, že jsem se naučil převést PDL jsem napsal na jazyk. Jsem rád, že jsem se dozvěděl, že tak, protože jsem strávil většinu mých letech programování, řešení problémů, aniž by byla vázána na jazyk. Jaký jazyk používám vždy implementační detail a není součástí návrhu.

Nutnost řešit problém rozebrat to do jeho základní kroky je klíčová dovednost. Myslím, že to je jedna z věcí, která odděluje ty, které lze naprogramovat od těch, které nemohou.

Pokud jde o tom, jak budete řešit pořadí pojmů jazyka Domnívám se, že nejjednodušší způsob, jak se rozhodnout, že je mít projekt v mysli, a vypořádat se s pojmy jako jsou potřeba. To umožňuje aplikovat, protože jsou potřeba na něco, co vás zajímá dělat. Při učení jazyka je dobré mít několik jednoduchých projektů v mysli a málo se progresivní složitosti. Rozhodování o těch vám pomůže zmapovat koncepty, které jsou potřebné a jejich pořadí.

Odpovězeno 09/08/2008 v 03:23
zdroj uživatelem

hlasů
1

Myslím, že jakmile má základy (proměnné, smyčky, atd) se byste se měli snažit, aby mu pomohl najít něco konkrétního, že je zajímá, a pomoci mu naučit se požadavky, aby se to stalo. Vím, že jsem mnohem více nakloněn a motivováni něco dělat, jestli je to zajímavé pro mě. Také se ujistěte, aby ho nechal bojovat i když některé z obtížnějších problémů, nic víc uspokojení než okamžiku, kdy jste na to přišel sám.

Odpovězeno 07/08/2008 v 23:12
zdroj uživatelem

hlasů
1

Pokud se chcete naučit základy programování, aniž by konkrétní jazyk, tam je aplikace s názvem Scratch který byl vytvořen v MIT. Je navržen tak, aby pomohl lidem rozvíjet znalosti programování. Jako uživatelé vytvářejí Scratch projekty, učí se vytvořit podmínky, smyčky, atd. K dispozici je také společenstvím stíracích projektů, formuláře, které projekty mohou být staženy - tímto způsobem si můžete prohlédnout programy jiných lidí a vidět, jak byly postaveny.

Odpovězeno 06/08/2008 v 08:15
zdroj uživatelem

hlasů
0

Velmi doporučuji Python programování: Úvod k výpočetní techniky 2nd Edition od Johna Zelle . Je zaměřen na začátečníky, a zabývá se sémantikou programování. Po přečtení budete moci vyzvednout další jazyky mnohem rychleji, protože sémantické vs. syntaktického přístupu Zelle je. Koukni na to!

Odpovězeno 29/05/2011 v 04:05
zdroj uživatelem

hlasů
0

Zeptejte se svého bratra, jestli existuje něco, co si přejete, aby program dělat, nebo vymyslet projekt na něj, že si myslíte, že by ho zajímalo.

Něco, kde se může vědět, co je výstup má být a bod ho k materiálům (on-line nebo v tištěné podobě), relevantní pro daný projekt. Jestli přijede do pythonu nebo programování ‚za studena‘ být trpělivý, jak pracuje jeho cestu přes pochopit základy, jako je syntax, chyby, působnosti a být připraveni na krok stranou a nechat ho běžet a dělat své vlastní chyby, když začnete vidět světlo žárovka jít přes hlavu.

Odpovězeno 12/05/2011 v 14:28
zdroj uživatelem

hlasů
0

Reálný svět analogii a imaginární postavy naučit programovat. Jako když jsem se učit lidi o proměnných a řídicích příkazů atd

Obvykle začnu například kalkulačky. Říkám si představit u mít box pro každou proměnnou a u mít 10 karet desky s čísly 0 - 9 vytištěné na ně. Říkají, že box pojme jeden karton najednou a podobné způsoby, jak vysvětlit, jak programovací prvky fungují

A klade důraz na to, jak každý operátor funguje .. jako jednoduchý ‚=‘ operátor vždy počítá pravé straně nejprve do jedné hodnoty. a dát tuto hodnotu do pole s názvem „NUM_1“ (což je název proměnné)

To bylo velmi velmi efektivní, protože oni jsou schopni velmi rychle představit tok.

Odpovězeno 18/12/2009 v 15:59
zdroj uživatelem

hlasů
0

Souhlasím s superjoe30 výše, ale nemám dostatek reputaci ještě zanechat komentář.

Byl jsem profesorem CS po dobu 4 let. Tyto jazyky byly Basic, a pak Pascal, ale to opravdu není jedno, co je jazyk.

Největší lekce jsem se naučil jako nový prof byl, bez ohledu na to, jak jednoduché jsem myslel, že představa byla, že není jednoduché nováček. Nikdy jet rychleji, než váš student může jít. Nemohu zdůraznit, že dost. Jít opravdu, ale opravdu pomalu.

Chtěl bych začít s velmi jednoduchou věcí, číst a tisknout, možná jednoduchého výpočtu, jen proto, aby studenta slouží k uvedení něco a dostat něco ven. Pak IF výkazů. Pak opravdu jednoduché FOR smyčky, vždy jde o něco, co se student mohl psát a pobavit se.

Pak bych strávit asi tři týdny výuky velmi jednoduchý druh programovací jazyk pro falešné desetinné stroj volal SIMPL, že byste mohli jednostupňové. Důvodem pro to to tak, aby student mohl vidět, kde „gumové splňuje silnici“, že počítače se věci krok za krokem, a to je rozdíl, v jakém pořadí se věci dějí v. Bez toho, studenti mají tendenci si myslet, že počítač může sort of číst jejich mysl a dělat všechno najednou.

Pak zpět na základní. Pár týdnů na pole, protože to je velká rychlost bump. Pak sekvenční soubory, což je další rychlostní bump. Co tím chci říct „speed bump“ je student může být plavba podél cítit docela jistý, a pak si je hit s konceptem, jako je pole, a oni jsou úplně znovu ztratil, dokud je snadné přes něj.

Pak se s těmito dovednostmi v rámci svých pásů, musel bych jim vybrat termín projektu, protože to je to, co dělá programovací zajímavé. Bez využití pro to, je to opravdu nuda. Navrhoval bych celou řadu projektů, jako jsou hry, účetní programy, vědeckých programů, atd Je to opravdu skvělé vidět, jak dostat zapnutý. Často by se mě o pomoc, a to je skvělé, protože víte, že učíte.

Zatímco oni dělali své projekty, budeme i nadále vztahovat na více pokročilé programovací techniky - vyhledávání, třídění, slučování, jak vytvořit jednoduchou databázi, atd

Hodně štěstí. Výuka je tvrdá práce, ale uspokojení, když vidíte studenty růst.

Odpovězeno 18/11/2008 v 03:06
zdroj uživatelem

hlasů
0

Microsoft Small Basic je bezplatná NET programovací prostředí za cíl být „zábavné“ učební prostředí pro začátečníky. Jazyk je podmnožinou VB.NET a dokonce obsahuje „želvy“ objekt známý z Logo jazyka. Internetová stránka obsahuje krok-za-krokem návod.

Odpovězeno 18/11/2008 v 02:40
zdroj uživatelem

hlasů
0

„Kdo se bojí C ++“ Heller

Možná by stálo za pokus

Odpovězeno 30/10/2008 v 05:38
zdroj uživatelem

hlasů
0

Navrhuji, „ Computer Science Unplugged “ jako doplňkový didaktického materiálu.

Odpovězeno 12/10/2008 v 00:32
zdroj uživatelem

hlasů
0

1 na Stanford University přednášek. http://see.stanford.edu/see/courseinfo.aspx?coll=824a47e1-135f-4508-a5aa-866adcae1111

Jsou jednoduché, vysoce kvalitní a nemohu ručit za jejich schopnost učit začátečníky (abych byl jedním z nich).

Odpovězeno 03/10/2008 v 12:38
zdroj uživatelem

hlasů
0

Ať už píší, nechat procházet tom v debuggeru řádek po řádku při prvním spuštění. Ať si sami vidět, co počítač dělá. To vyžaduje spoustu tajemství z věcí, snižuje zastrašování ( „Oh, každý řádek je opravdu tak jednoduché!“), A pomáhá jim učit se ladění dovednosti a poznat, proč časté chyby jsou časté (a proč jsou chyby)

Odpovězeno 21/09/2008 v 23:30
zdroj uživatelem

hlasů
0

Bez ohledu na jazyk a prostředí si vyberete, pokud se student chce naučit z profesních důvodů, nebo dělat „skutečný“ programování (co to je), nechat začít psát své startovací programů 1 na papíře a odvádí je do běhu. Vrať se s výsledky výstupu a / nebo chyb a nechat opravit věci na papíře.

To není nijak zvlášť těžší zpočátku, než dělat to na obrazovce a bít běh, ale bude to dělat věci mnohem jednodušší, když se začnou objevovat nádherný svět chyb.

1) krátká, „Hello, World!“ - typ programů, které stále mají nějakou logiku a / nebo výpočtů, to až na několik programů, které mohou obsahovat chyby

Odpovězeno 21/09/2008 v 23:27
zdroj uživatelem

hlasů
0

Vaše otázka dosti závisí na věku a vzdělání svým bratrem, ale v případě, že je dítě / teenager, bych doporučil dělat nějaké GUI programování nebo grafického programování první (s plátně apod.) Vypadá to dobře, a budete mít okamžité výsledky. Algoritmy jsou nudné a příliš abstraktní pro mládež (dříve řekl 15 let).

Když jsem začal programovat na ZX Spectrum (Byl jsem jako 12 let), jsem rád kreslil různé věci na obrazovce, a to bylo ještě zajímavější. Nechtěl jsem se dozvědět o skutečných algoritmických technik, dokud mi bylo asi 18. Nenechte se klamat, že takové „jednoduché“ programování je špatný start; Zájem osobou, která jej učení je nejdůležitější součástí.

Takže bych se podívat do PyKDE, PyGTK, PyQt nebo Python + OpenGL (existují některé návody na internetu, vím, že některé ty české, ale to vám nepomůže :)).

Samozřejmě, je-li váš bratr je starší a má vzdělání v blízkosti matematiku, můžete zamířit přímo do algoritmů a podobně.

Odpovězeno 19/09/2008 v 13:08
zdroj uživatelem

hlasů
0

Doporučoval bych Think Python .

Odpovězeno 16/09/2008 v 11:31
zdroj uživatelem

hlasů
0

Pár dalších výchozích platformy:

  • Dobrý programovatelná kalkulačka (to je to, co jsem se naučil na zádech v 70. letech), a HP25 HP41 poté, teď TI69, atd.
  • Interaktivní beletrie platformy, jako je „Inform 7“ poskytují další úhel pohledu na celou věc
  • Flash / ActionScript

Všechny z nich jsou různé a poutavé, a některý z nich by mohl zažehnout druh zájmu, který je nutný k získání začátečník a provoz.

LBB

Odpovězeno 16/09/2008 v 07:51
zdroj uživatelem

hlasů
0

Jako non-programátor sám, našel jsem knihu „Programování“ z pragmatických programátorů velmi užitečné z hlediska rudimentární. Je přístupný a snadno čitelné pro začátečníka. Nebude to trvat vás od začátečníků až po experty, ale to vás připraví na to, co dělat, jakmile si vyberete jazyk a vyzvednout svůj první „naučit se programovat v jazyce (zde)“ knihu.

Odpovězeno 12/09/2008 v 21:51
zdroj uživatelem

hlasů
0

Mít malé, získatelné cílů je jedním z největších způsobů, jak se učit žádné dovednosti. Programování se v ničem neliší. Python je skvělý jazyk pro začátek, protože je snadné se naučit, čistý a může ještě dělat pokročilé věci. Python je omezena pouze na vaší fantazii.

Jeden způsob, jak skutečně získat někoho zajímá, je dát jim malé projekty, které mohou dělat za hodinu nebo tak. Když jsem původně začal učit Python jsem hrát Code golf . Mají mnoho malých problémů, které vám pomohou naučit se základy programování. Doporučil bych jen snaží vyřešit jeden z problémů, jeden den a pak hrát s pojmy naučili. Musíš dělat učení programovat zábavu nebo úrok bude velmi rychle ztratil.

Odpovězeno 07/09/2008 v 21:25
zdroj uživatelem

hlasů
0

Jeden jsem s mými dětmi je CEEBot . Není to python, ale učí programování ve stylu C / Java v zábavném, robot-programování druhu zvěře. Je zaměřen na 10-15 letých, ale je to opravdu dobrý.

Odpovězeno 06/09/2008 v 17:42
zdroj uživatelem

hlasů
0

Některé další informace, které by někdo mohl připojit k Jason Pratta dřívější příspěvek na Alice ... Konkrétně se Storytelling Alice variantu.

Ačkoli studie představila se zaměřuje na střední školy dívky, můžete najít na bílý papír které Caitlin Kelleher zajímavé.

Odpovězeno 06/09/2008 v 16:30
zdroj uživatelem

hlasů
0

Může se to zdát divné, ale jsem začal psát kód automatizaci úkolů a analýzu dat v mé bývalé práci. Toho bylo dosaženo tím, že zaznamená poté studoval kód maker aplikace Excel vygenerována. Samozřejmě, že tento přístup předpokládá se můžete naučit pomocí VB.

Odpovězeno 05/09/2008 v 03:20
zdroj uživatelem

hlasů
0

Něco, aby zvážila ... ne každý je schopen programování:

Někteří lidé prostě nemohou dostat přes takové věci:

A = 1

B = 2

A = B

(Tito lidé si stále myslí, a = 1)

Jeff hovoří o tom taky. Ve skutečnosti, můj příklad je ve vazbě (a vysvětlil, do zavazadlového prostoru).

Odpovězeno 04/09/2008 v 21:23
zdroj uživatelem

hlasů
0

Nejlepší způsob, jak něco naučit, je začít se základy. Můžete si najít nějaké dobré učebnice vysvětlit, co je programování, paměť, algoritmy.

V dalším kroku vyberte jazyk, který Záleží jen na tom, co učitel ví, proč se student chce naučit.

Pak je to jen číslo, kód, kód. Kód každý příklad přímo z knihy. Pak lehce změnit udělat další kroky. Učení na programu je aktivní proces není pasivní. Nemůžete jen čtení C ++ Programování pomocí Dietal a pak očekávat, že kód C ++, aniž by aktivně udělali při čtení.

Dokonce i když jste zkušený programátor pomáhá psát kód v knize naučit se něco nového.

Odpovězeno 27/08/2008 v 16:25
zdroj uživatelem

hlasů
0

Pro mě, zkoumání a experimentování v rámci IDE sám mi pomohlo naučit Java a Visual Basic, ale já jsem se naučil základy programování tvrdě: Perl 5. nebyl volný IDE tenkrát, takže to znamenalo psaní kódů do poznámkového bloku , jeho uložení, a pak spustit perl tlumočníka.

Řekl bych, že IDE, aby učení se základy programování jednodušší. Zkuste hrát si s řídicími strukturami a proměnné jako první. Řekněme, že v Javě:

int a = 5;

for (int i = 0; i < a; i++) {
     System.out.println("i is now " + i);
}

Zjednodušeně řečeno, prostě naučit řídicí struktury a proměnné by umožnilo začátečník začít kódování zábavné věci již.

Odpovězeno 22/08/2008 v 11:32
zdroj uživatelem

hlasů
0

Podle mého názoru neobjektivní, C je nejlepší místo pro start. Jazyk je malé, to je funkce vysoké úrovně jsou všudypřítomné a rysy nízká úroveň umožní naučit se strojem.

Našel jsem C Primer Plus, 5. vydání velmi užitečné jako začátek programátor s téměř bez zkušeností s programováním. To předpokládá, že žádné předchozí zkušenosti s programováním, zábavné číst a pokrývá C v hloubce (včetně nejnovějšího standardu C99).

Odpovězeno 19/08/2008 v 09:37
zdroj uživatelem

hlasů
0

Moje osobní zkušenost začala již v základní použití loga Writer (což svým způsobem se vyvinul do nuly), udělil jsem byl malý kluk a počítače, kde není tak úžasné, jak jsou v současné době, ale v současné době mi trvalo místa I hadn‘ t předtím ... myslím, že to, jak jsem se propadl v obchodě ... mohl bych říci, že právě tyto první dojmy na základě takové jednoduchosti a chladu, který vyrobené zboží, které se drží na hlavě po celý život. Takhle základy ve výuce programování by se mělo vyučovat ... jednoduchý proces, který touží kouzlo.

Zpět k mému prvnímu CS 101, začal jsem s představami o tom, co algoritmus byl vybudováním Tequila Sunrise (krok za krokem procesu, který by se mohla opakovat kdykoliv s správné ingredience, které bude mít za následek stejný výstup), odtud přejdeme k základní matematické funkce s využitím schématu (jako EHaskins říkal ... začít v malém měřítku a potom vybudovat) a odtud k pojmům smyček, booleovské logiky, struktury a pak zabudování do konceptů objektů a některých simulačních popravy .. ,

Jedním z dobrých věcí, o tomto přístupu je, že jazyk není cílem, ale jen nástrojem v procesu učení pojmy a základy programování (stejně jako operátory, funkce a ostatní jsou v matematice).

IMHO učí základy programování a vytváří základ je asi to nejlepší, co můžete naučit svého bratra, jakmile cílem je pokryta pak u může pohybovat do obecnějšího použití jazyka jako je Python a naučit je vyšší pojmy jako architektury a návrhových vzorů ( aby jim přirozený v procesu, takže bude mít použití pro dobré praxe z raných fázích a bude je vnímat jako součást procesu) ... jsme daleko od objevování teplou vodu, ale vždy musíme začít tím, že vytvoří oheň.

Odtud na obloze je limit!

Odpovězeno 16/08/2008 v 16:56
zdroj uživatelem

hlasů
0

Zpočátku jsem se zajímal o to, jak různé programy pracoval, tak jsem začal při pohledu na zdrojový kód. Pak, když jsem začínal chápat, jak program funguje, tak bych změnit některé parametry, aby viděli, co se bude dít. Takže v podstatě jsem se naučil číst předtím, než jsem se naučil, jak psát. Který shodou okolností je, jak většina lidí se učí anglicky.

Takže když jsem se snažil učit někoho, jak se program bych jim malý program, aby se pokusila číst a pochopit, jak to funguje, a nechat si je prostě jen hrát si se zdrojovým kódem.

Teprve pak bych jim „úkoly“, aby se pokusila dosáhnout.

Nyní, když oni měli zvláštní důvod pro chtějí naučit programovat, určitě by bylo dobré začít s něčím v duchu, co chtějí dosáhnout. Například v případě, že chtěl být zběhlý v aplikacích, jako je mixér , že by definably být dobrý nápad začít s Alicí .

Já bych rozhodně doporučujeme držet s jazykem, který má odvoz odpadu, jako je D , Perl , nebo nějaký interpretovaný jazyk JavaScript podobné. Mohlo by to být dobrý nápad, aby zůstali daleko od Perlu do Perl 6 je blíže k dokončení, protože to opravuje některé obtíže nepřečtete Perl.

Odpovězeno 14/08/2008 v 17:23
zdroj uživatelem

hlasů
0

Toto vlákno je velmi užitečné pro mě jako začátečník (> 100 řádků kódu) programátora.

o tom, co jsem prožil, když jsem skončil s „Hello World“ a přestěhovat se do proměnných a na základě „if / else“ tvrzení, jsem se zničila příliš mnoho syntaxe; nevěděl, co s nimi dělat.

Tak se zajímavým jednoduchý projekt, mohl bych znovu dostat můj zájem up. Existuje poměrně hodně návrhů projektů zde.

Mohu se zeptat na otázky tady?

Je lepší se učit skriptovací jazyk, jako je AutoHotkey jako první?

Úprava: [Justin Standardní]

Myslím, že něco makro-based jako AutoHotkey učení pomůže jen minimálně. Zkuste nejprve učí se „skutečný“ programovací jazyk. Nejjednodušší začít s (podle většiny lidí) jsou python a rubín . I upřednostňují python, ale oba jsou docela jednoduché. K dispozici je také plná Stackoverflow příspěvek , který odpovídá na otázku, jaký jazyk začít.

Odpovězeno 14/08/2008 v 02:30
zdroj uživatelem

hlasů
0

Můj oblíbený projekt „začít učit programovat“ je hra, hadi či Tron , protože umožňuje spuštění pomalé (proměnné uložit aktuální „červ pozici“, pole pro uložení červa pozic v případě, že červ je delší než jeden „kus“, smyčky, aby se červ tah, pokud / switch umožňuje uživateli změnit směr červa, ...). To také umožňuje, aby zahrnovala další a další věci do projektu v dlouhodobém horizontu, např objektově orientované programování (jeden červ je jeden objekt s možností mít dvě červy najednou) s dědictvím (přejít od „Snakes“ na „Tron "nebo naopak, kde se červ se mírně změní chování).

Navrhoval bych, že budete používat XNA Microsoft spustit. Podle mých zkušeností začíná programu je mnohem větší zábava, když vidíte něco, co na obrazovce, a XNA je to opravdu snadné se dostat něco, pohybující se na obrazovce. Je to docela snadné dělat malé změny a získat jiný pohled, například měnící se barvy, takže je vidět, že jeho akce mají vliv -> Impression úspěchu. Úspěch je zábavný, což je velkou motivací, aby se na učení.

Odpovězeno 11/08/2008 v 13:59
zdroj uživatelem

hlasů
0

Doporučil bych v první výuce samotné základy, které jsou používány téměř v každém jazyce, ale přitom bez jazyka. Nastínit všechny základní pojmy if-else if-else, smyčky, Classes, Typy proměnných, struktury, atd. Vše, co je základem většiny jazyků. Pak se přesuňte na opravdu pochopení Booleových, srovnání a komplexní a nebo výkazů, aby se pocit, o tom, co výsledky jsou složitější prohlášení.

Tím, že dělá to takhle pochopí pojmy programování a mají mnohem větší šanci vstoupil do jazyků, odtud je to jen učení spletité detaily jazyků, jeho funkcí a syntaxi.

Odpovězeno 11/08/2008 v 13:30
zdroj uživatelem

hlasů
0

Za prvé si myslím, že je již některé velké odpovědi, takže se budu snažit, aby oklamat příliš mnoho.

  • Dostat je psát spoustu kódu, aby jim klást otázky, aby mozkových tekoucí šťávy.
  • Řekl bych, že Nenechte zabřednout s opravdu detailní informace, dokud buď běžet na důsledky ně, nebo se ptát.

Myslím, že jedním z největších bodů bych zajistily, že chápou klíčové pojmy rámce. Já vím, že pracujete v jazyce Python (což nemám ponětí o tom), ale například s ASP.NET přimět lidi, aby pochopili stránka / kód za modelu může být skutečnou výzvou, ale jeho kritický , že to pochopil. Jako příklad lze uvést, Nedávno jsem měl dotaz na fóru o „ kam dal jsem dat přístupového kódu v souboru‚cs‘nebo v souboru‚aspx‘ “.

Takže bych řekl, z větší části, ať vést cestu, jen se tam na jejich podporu v případě potřeby, a vyzve další otázky udržet zájem. Jen zda mají základy dolů, a nedovolte, aby jim běžet předtím, než mohou chodit.

Hodně štěstí!

Odpovězeno 09/08/2008 v 07:52
zdroj uživatelem

hlasů
0

Myslím, že se učí programovat, protože se chcete naučit programovat už nikdy nebude tak dobrý, jako učit programovat, protože chcete něco udělat. Pokud můžete najít něco, co váš bratr má zájem dělat práci, protože chce, aby to fungovalo, stačí jej nechat se společností Google a udělá to. A bude mít kolem vás zkontrolovat jede po správné cestě.

Myslím, že jedním z největších problémů, s výukou programování v abstraktu je, že to nemám reálný svět kontext, který student může dostat citově investoval do. Programování je těžké, a tam musí být nějaký skutečný přínos, aby to stojí za námahu o to. V mém případě, bych udělal počítačovou vědu na uni, naučil Pascal a COBOL tam, a naučil BASIC doma před tím, ale nikdy jsem nikam s ním, dokud jsem se stal osobou samostatně výdělečně web designer zpět v 90. letech a my klienti potřebné funkce na svých webových stránkách, a byli ochotni zaplatit asi 10x větší funkčnost než pro design. Uvedení jídlo na stole je sakra motivaci!

Tak jsem se dozvěděl, Perl, pak ASP / VBScript, pak JavaScript, pak Flash / ActionScript pak PHP - to vše tak, aby věci, chtěl jsem, aby se stalo.

Odpovězeno 07/08/2008 v 08:47
zdroj uživatelem

hlasů
0

Já doporučuji začít je pryč s C / C ++. Zjistil jsem, že to je dobrý základ pro téměř každý jiný jazyk. Také různé verze Basic může být docela riskantní, přinejlepším, a nemají žádný skutečný vztah ke skutečnému programování.

Odpovězeno 07/08/2008 v 06:35
zdroj uživatelem

hlasů
0

Souhlasím s Leac. Vlastně jsem si hrát s Scratch někdy, když se nudím. Je to docela zábavné vizuální způsob, jak se dívat na kód.

Jak to funguje tak, že vám spoustu „bloků“ (Vypadají jako legos), které si můžete stack. A skládání těchto bloků a interakci s plátnem (kam dát své skřítky, grafiku), můžete vytvořit hry, filmy, prezentace ... je to opravdu zajímavé.

Když je to kompletní, můžete nahrát hned na Scratch webové stránky, což je youtube-ish portál pro Stírací aplikací. Nejen to, ale můžete si stáhnout jakékoli názory na webových stránkách, a učit se od nebo rozšířit další aplikace nuly.

Odpovězeno 06/08/2008 v 18:32
zdroj uživatelem

hlasů
0

Myslím, že „Moudrost davů“ zde pracují. Jak se většina lidí naučit programovat? Mnozí tvrdí, že tak učinil kopírováním programů druhých, většinou her, které chtěli hrát v BASICu.

Možná, že cesta bude pracovat s ním taky?

Odpovězeno 06/08/2008 v 07:20
zdroj uživatelem

hlasů
0

Já bych skutečně tvrdit, aby si vybral jednodušší jazyk s menším počtem instrukcí. Já osobně jsem se naučil na základní doma, jak dělal Jeff . Tímto způsobem, nemusíte se ponořit do složitějších otázkách, jako je objektově orientovaného programování, nebo dokonce postupů, pokud nechcete. Jakmile se zvládne jednoduchý řídící tok, pak přejít na něco trochu složitější, ale pouze jednoduché funkce.

Možná, že začít s velmi jednoduchých programů, které prostě přidají 2 čísla, a pak rostou k něčemu, co by mohlo vyžadovat pobočku, pak možná čtení vstup a reagovat na něj, pak nějaké smyčce, a začnou je všechny kombinovat dohromady. Stačí spustit malý a práci si cestu nahoru. Nedělají žádné velké projekty, dokud se mu nepodaří pochopit základy (jinak to může velmi dobře být příliš náročný a mohl vzdát v polovině). Jakmile se to zvládl BASIC nebo co jste si vybrali, přejít na něco složitějšího.

Jen my $ 0,02

Odpovězeno 06/08/2008 v 06:16
zdroj uživatelem

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more