Objective-C pomocí akcelerometru (iPhone)

hlasů
1

Mám třídu nazvanou MainGame, který je definován jako je to v mém .H:

@interface MainGame : Renderer <UIAccelerometerDelegate>

Později v mém .m mám toto:

- (void) accelerometer: (UIAccelerometer *)accelerometer didAccelerate: (UIAcceleration *)acceleration {
    // here I would read values like accelerometer.x
    NSLog(@accelerated!!1);
}

To dělám správně?

V současné době jsem testování pouze v iPhone simulátoru, jdu si koupit vývojářské věc apple $ 99 brzy. Nezáleží na log „zrychlené !! 1“, ale hádám, že je to proto, že jsem neběží to na skutečném zařízení ještě?

Položena 16/04/2010 v 10:56
zdroj uživatelem
V jiných jazycích...                            


1 odpovědí

hlasů
3

Opravit. IPhone simulátor neposkytuje akcelerometr služby.

Můžete najít to užitečné: http://code.google.com/p/accelerometer-simulator/wiki/Home

K dispozici je také to, které vám umožní používat vstup telefon v simulátoru (varování, App Store odkaz, má k dispozici také verze Lite): http://itunes.com/app/iSimulate

Odpovězeno 16/04/2010 v 11:08
zdroj uživatelem

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more