akcelerometr vzorkovací

hlasů
1

Mám nějaké problémy s akcelerometru. Když jsem poprvé začal rozvíjet svou hru kontroly cítil velmi elegantní a přesné, ale když se přidá více grafických prvků akcelerometr se cítí, jako by to reaguje velmi pozdě a někdy ne tak přesné jako předtím. Mám se snímkovou kolem 40fps.

To je místo, kde jsem četl hodnoty (jako mám myslím)

- (void)accelerometer:(UIAccelerometer*)accelerometer didAccelerate:(UIAcceleration*)acceleration;

Je to běžné a očekávané chování nebo mohu něco dělat? Může se vzorkovací kmitočet a přesnost být pod kontrolou? Nebo jste udělal něco špatně, když se to stane?

Položena 12/11/2009 v 19:32
zdroj uživatelem
V jiných jazycích...                            


2 odpovědí

hlasů
5

Pokud je vaše hra, cítil reagující dříve a nyní tomu tak není, pak je šance, že se rychlost aktualizace akcelerometr není problém. Jak se vám množí akcelerometru události až do herní smyčky? Pokud aktualizace orientace přicházejí při rychlejším tempem, než je hlavní smyčky je spotřebovává, který může cítit jako dodatečnou latencí.

Odpovězeno 12/11/2009 v 19:51
zdroj uživatelem

hlasů
3

Ano, vzorkovací frekvence je možno libovolně upravovat:

// vzorkovací kmitočet 100 Hz
#define kAccelerometerFrequency 100.0f

// vzorkovací frekvence nastavení
[[UIAccelerometer sharedAccelerometer] setUpdateInterval: (1,0 / kAccelerometerFrequency)];
Odpovězeno 12/11/2009 v 19:45
zdroj uživatelem

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more