Jak mám vypočítat pohyby myši pomocí 3 osy akcelerometr

hlasů
4

Mám akcelerometr 3 osy (libovolný mobilní telefon), ale nemohu najít žádné dobré formule interpretovat data, která je přicházející z ní. Bez ohledu na to, co mám dělat pohyby jsou trhavé / necitlivé. Četl jsem, že jsem také potřebovat Euler úhlu nebo matice rotace?

I ocení nějaké dobré materiály pro čtení ...

Položena 13/09/2009 v 00:58
zdroj uživatelem
V jiných jazycích...                            


2 odpovědí

hlasů
4

Za to, co to stojí, některé vzorky akcelerometr od Apple:

  • AccelerometerGraph aplikace vzorku grafy pohyb zařízení. To ukazuje, jak lze použít třídu UIAccelerometer a jak používat Quartz2D a Core Animation poskytovat vysoký výkon graf názor. To také ukazuje, low-pass filtr, který lze použít k izolaci účinky gravitace, a high-pass filtr, který můžete použít k odstranění vlivu gravitace.
  • GLGravity aplikace vzorku ukazuje, jak použít třídu UIAccelerometer v kombinaci s OpenGL vykreslování. To ukazuje, jak extrahovat vektor gravitace z hodnot akcelerometru s použitím základní nízkoprůchodového filtru, a jak vybudovat OpenGL transformační matice z něj.

A pokud jste usilovat o něco podobného ovládání náklonu od Wolfenstein 3D, mohli byste jít přečíst zdrojový kód pro to .... :-)

Odpovězeno 20/09/2009 v 15:41
zdroj uživatelem

hlasů
3

Snažíte se vytvořit 3D myši program pro iPhone? (Existuje několik venku už.) Můžeš popsat přesně to, co uživatel motion chcete, aby odpovídaly tomu, co akci?

Nejjednodušším způsobem, jak udělat, je dostat hřiště zařízení tím, že arkuskosinus tečkového produktu vektoru zrychlení s (0, 0, 1000).

Pokud se snažíte realizovat zařízení, ve kterém posuvná iPhone tam a zpět přes prostor se pohybuje ukazatel sem a tam na obrazovce, že by bylo obtížné, protože to by vyžadovalo poměrně prudké pohyby rukou produkovat zrychlení, které jsou velké ve srovnání s gravitační zrychlení , MEMS akcelerometry jako je ten v iPhone jsou skvělé na měření směru gravitace, ale dost chudý na měření skutečných zrychlení samotného zařízení.

Pokud byste popsat vaši žádost o něco, mohl bych být schopen dát konkrétnější ukazatele.

Existuje celá řada různých způsobů, jak reprezentovat prostorová rotace, ale čtveřice jsou velmi populární ve hře programovací komunitě. Vyhledávání Google vám nějaké odkazy na některé primery. GamaSutra jeden je dobré místo pro start.

http://www.gamasutra.com/features/19980703/quaternions_01.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Quaternions_and_spatial_rotation
http://www.flipcode.com/documents/matrfaq.html
Odpovězeno 13/09/2009 v 07:23
zdroj uživatelem

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more