Jak mohu otestovat sprite kolizi Cocos2d?

hlasů
4

Jak mohu začít provádět třídu pro skřítka srážce?

Položena 27/08/2009 v 03:31
zdroj uživatelem
V jiných jazycích...                            


4 odpovědí

hlasů
6

Jak Eric poukázal, CGRectIntersectsRect je metoda testování dvě ohraničující rects pro překrývání. Použijte metodu BoundingBox tříd CCNode získat správné ohraničující rámeček pro každý sprite (nebo jiného uzlu).

Viz moje odpověď zde: Collision Detection v Cocos2d hře?

Odpovězeno 04/12/2010 v 12:24
zdroj uživatelem

hlasů
2

To bych se do b2ContactListener

Můžete to udělat nějaké vyhledávání na to, a budete snadno získat nějaké výsledky

Odpovězeno 13/06/2011 v 21:26
zdroj uživatelem

hlasů
1

Můžete také provádět velmi jednoduché kolize detekční kontrolou, pokud dva obdélníky protínají. Můžete použít funkci CGRectIntersectsRect, jak toho dosáhnout. Zjednodušeně řečeno, oba rects jsou založeny na poloze a rozměrech skřítků, které chcete zkontrolovat kolize. Pokud CGRectIntersectsRect vrací true, víte, došlo ke kolizi.

Více info zde: [ http://icodeblog.com/2009/02/18/iphone-game-programming-tutorial-part-2-user-interaction-simple-ai-game-logic/][1]

Odpovězeno 04/12/2009 v 21:54
zdroj uživatelem

hlasů
0

Chcete-li využívat veverky je fyzikální engine , který je součástí Cocos2d motoru.

Příklad (iPhone)

Odpovězeno 27/08/2009 v 03:37
zdroj uživatelem

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more