AS3 - můžete nahrát několik obrázků na jevišti, chci velikosti a přesunout každý zvlášť

hlasů
0

V současné době každý zavaděč je dítě sprite - sprite.addChild (loader);

Dále jsem přidat sprite na MovieClip boxu, který je s myBorder MovieClip - mainMovie.myBorder.box.addChild (sprite);

Dále jsem si přetáhnout sprite použití -

mainMovie.addEventListener (MouseEvent.MOUSE_DOWN, Pickup); mainMovie.addEventListener (MouseEvent.MOUSE_UP, dropIt);

Funkce Pickup (event: MouseEvent): void {sprite.startDrag (); }

 function dropIt(event:MouseEvent):void
 {
sprite.stopDrag();
 }

Chci každý sprite oddělené, ale mám potíže s pochopením, kde se používají „Protože zatímco“ smyčky. Já jen chci dát možnost nahrávat 5 snímků nanejvýš.

Může mi tady někdo pomoci? Díky Annette B.

Položena 26/08/2009 v 23:31
zdroj uživatelem
V jiných jazycích...                            


2 odpovědí

hlasů
0

Jednoduchý pro smyčce by měl dělat

takže místo

mainMovie.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN,pickUp); mainMovie.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP,dropIt);

byste měli mít, za předpokladu, že nemáte žádné další klipy uvnitř vápna, ale skřítky, které drží nakladače, a je třeba, aby se ujistil, že skřítci jsou tam přidaných. Pravděpodobně byste měli použít pro smyčce přidat skřítky a posluchače, ale já vám nemohu poradit přesně jako já nemají dostatek informací

for(var i:int = 0 ; i < 5 ; i++){
    mainMovie.myBorder.box.getChildAt(i).addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN,pickUp);;
}
stage.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP,dropIt);

Ok, vysvětlení:

for je jednoduchý, ale účinný jazyk element. Navrhuji čtení dokumentace, kopírování a vkládání ukázkový kód v novém FLA, ladění a dostat na kloub. Není to tak těžké, jak by se mohlo zdát.

Jsem přidáním popisovač MOUSE_UP na jevišti, protože v AS3 je zde problém s tím. uvolňování AS2 venku funguje.

Odpovězeno 26/08/2009 v 23:59
zdroj uživatelem

hlasů
0

Ty by měly být nenaslouchá pro brzdou „sprite“. Potřebujete samostatné posluchače a manipulátory pro každé dítě, které chcete přetáhnout. Takže místo toho budete muset poslouchat na dítě „sprite“:

sprite.loader.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN,pickUp); 
sprite.loader.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP,dropIt);

Také byste měli táhnout dítě, ne „vodník“ Nádoba:

 function dropIt(event:MouseEvent):void
 {
     sprite.loader.stopDrag();
 }

Nejsem si jistý, co se snažíte dosáhnout s pro while, ale zde je příklad základní pro smyčce, který vytváří spoustu proměnných nakladač:

var loaderArray:Array = [];
for(var increment = 0; increment < numberOfUploads; increment++) {
    loaderArray[increment]:URLLoader = new URLLoader();
}

Doufám, že je užitečné. Bylo by lepší, kdybychom mohli vidět více kódu.

Odpovězeno 26/08/2009 v 23:57
zdroj uživatelem

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more