iPhone Orientace Vyjádřeno jako Rotation

hlasů
1

Ola Folks,

 This might not be the right place for this. Let me know where I should post if I should post it elsewhere.

 I want to get the orientation of the device. I am thinking I can use something like this:

float fAngleX = atan2(acceleration.y, acceleration.z);
float fAngleY = atan2(acceleration.x, acceleration.z);
float fAngleZ = atan2(acceleration.y, acceleration.x);


 First, is my formula right?
 Second, is this going to work for the device? 
 Third, I'm going back and forth about filtering out gravity. Any thoughts?
 Lastly, is there a better way to get the devices orientation expressed as rotation for all three axis?

dík

-isdi-

Položena 18/06/2009 v 04:43
zdroj uživatelem
V jiných jazycích...                            


2 odpovědí

hlasů
1

Chcete-li dát rotaci zařízení jako tři čísla, jako je to, že je vlastně nejasné. Takové věci může být docela matoucí. Myslím, že by to mohlo být to nejlepší místo na startu: http://en.wikipedia.org/wiki/Euler_angles

Odpovězeno 18/06/2009 v 05:43
zdroj uživatelem

hlasů
0

Tak dlouho, jak jste opatrní, můžete použít úhly, i když by to asi bylo, jak lépe využít vektorů přímo.

Budete téměř jistě chtít udělat filtrování; jednoduchý low-pass by bylo skvělé, ale nejsou odfiltrovat gravitaci, jak to je orientace zařízení :).

Odpovězeno 19/06/2009 v 09:48
zdroj uživatelem

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more